SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebny plan ćwiczeniowy!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1247

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 66
Witam,
jestem kompletnie zielony, jeśli chodzi o ćwiczenia siłowe czy jak to tam się nazywa. Kilka lat temu kupiłem ławkę do ćwiczeń. Na początku ćwiczyłem codziennie bez planu ćwiczeniowego. Ćwiczenia te nie przynosiły pożądanego efektu. Poszperałem w internecie na temat planów ćwiczeniowych, ale nigdzie nie znalazłem idealnego dla mnie i dla mojego sprzętu. Więc tak: proszę Was o pomoc. Czy mógłby ktoś z Was ułożyć dla mnie profesjonalny plan ćwiczeniowy, który dałby jakiś efekt?
Mój sprzęt to:
-ławka (sztanga, to na nogi, rozpiętki)
-hantle
-drążek
-ekspander
Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale ważę 55kg, a wzrostu posiadam 177cm i dieta jakaś tam nie wchodzi w grę, gdyż jestem chory i jestem na diecie lekkostrawnej.
Jeszcze raz proszę o pomoc z tym planem. W Was cała moja nadzieja

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 55

Wzrost: 177

Cel treningowy: ogólne umięśnienie ciała

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): drążek, ławka (rozpiętki, sztanga, to na nogi), ekspander, hantle

Dieta: lekkostrawna niskolaktozowa

Przeciwskaznania medyczne: choroba Leśniowskiego-Crohna

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 66
Zapomniałem dodać, siostra posiada wioślarza, z którego pewnie mógłbym również skorzystać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 279 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3296
Zazwyczaj nikt planu na forum nikomu nie układa, daję się jedynie do korekty, oceny.
Niżej zaprezentuje Ci przykładowy trening FBW który ostatnio znalazłem po to byś miał jakieś podstawy, dokonaj korekty pod okiem specjalistów i ogień kvrvva !!!!!!!!!


TRENING A
KLATKA: Wyciskanie na skosie dodatnim
BARKI: Wyciskanie zza głowy
TRICEPS: Francuz do czoła w leżeniu
PLECY: Podciąganie na drążku szerokim nachwytem
NOGI: przysiady
BICEPS: uginanie sztangi stojąc

TRENING B
Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej
Barki: Unoszenie sztangielek bokiem
Triceps: Odwrotne pompki
Plecy: Martwy Ciąg
Nogi: Wykroki
Biceps: Ugiannie sztangielek młotkowym na skosie dodatnim


Zmieniony przez - xmajkeeel1 w dniu 2011-05-05 01:26:21
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót na siłownie po przerwie.

Następny temat

zmiana cwiczen w planie fbw

Whey vit