SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebne nowe bodźce do wzrostu. Prosze o sprawdzenie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 742

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 936
Witam. Mam pewien plan powiedzmy że na 2-3 miesiace, później zmienie. Ćwiczyłem przez baardzo długi czas schematem (poniedziałek-środa-piatek klata+bic, nogi+barki, plecy+tric) aby dać nowy bodziec mieśnią zmieniłem jedynie łączenie klata+tric, nogi+barki, plecy+bic. A plan wygląda następująco

1 trening (klata+góra pleców)
Klatka skos sztangą 10/8/8/6
Wyciskanie hantli na poziomej z suplinacją 10/8/6
3A Wycisk sciskajacy
3B BRAMA (krzyżowanie linek górnego wyciagu) z akcentem w koncowej fazie

podciaganie się na drążku 3 serie max (u mnie to wygląda 8 podciagnięć 6 i 6 bo więcej nie dam rady chyba ze z pomocą)
Wiosłowanie sztangą 10/8/6
ściąganie linki wyciągu górnego w uchwycie neutralnym 8/8/8

2 trening (barki+bic+tric)
Wyciskanie sztangielek siedząc 10/8/6
Wznosy na boki 8/8/6
Dace pull 8/8/6

no i bic tric prosiłbym o propozycje

3 trening (nogi+dół pleców)
1.przysiady
2.rdl
3.uginanie lezac
4.wykroki
5.wspiecia stojac
5.-------- siedzac

Tylko pytanie... co to jest to rdl. Z tego co się doczytałem to jest mc bez odkładania sztangi na ziemie (robione bez przerwy) jeśli źle zrozumiałem prosze o sprostowanie

unoszenie tułowia na ławce rzymskiej 10/8/8

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 73

Wzrost: 180

Cel treningowy: troche masy

Staż treningowy na słowni: 2,5 roku (6 miesięcy systematycznie)

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: Jest (~2 białka , ~6 węgli, ~1,5 tłuszczy)

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Teraz brak (wcześniej aakg i mono)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 63599
najpier napisz jakie plany przerabiales przez ten systematyczny okres
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 936
Przez cały czas (klatka+bic nogi+barki plecy+tric) tylko że po 3 miesiacach ćwiczeń tym systemem zmieniłem wykonywane ćwiczenia nie zmieniajac łączeń partii ze sobą. To wszystko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 63599
moze FBW teraz albo split z partia 2x w tyg ??

zostaw sobie zaplecze do manewrowania z planem i odrazu nie wyjezdzaj z seriami laczonymi itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 936
A jakbyś widział ten split z partią 2x w tygodniu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 63599
albo proste poalczenia gora/dol, push/pull

albo inne polaczenia

np

A- klatka, barki, lapy
B- nogi, plecy

podzialow jest pelno poczytaj o tym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 936
Wielkie dzięki coś napewno zastosuje :) a jeśli chodzi o ten plan co mam... miesiac moge nim pociagnąć?? W miare dobre połączenia ćwiczeń? Później bym się przeniósł na FBW a później na góra/dół
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 63599
poalczenie ok ale za dlugie moga byc treningi plecow i klatki razem

mozesz je spokojnie robic w superseriach (pamietaj ze najpierw cwiczenie wyciskania jakiegokolwiek potem podciagania, wioslowania czy jakiego tam masz)

na nogi za duzo a na bic i tric to wziol bym prosto po 2 cwiczenia tez mozesz w superseriach spokojnie (w atlasie znajdziesz cwiczenia)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan na masę - do oceny :)

Następny temat

Dziennik Cruele

Zestaw 1