SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebna zmiana treningów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 712

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

22

Waga

82

Wzrost

179

Cel treningowy

Redukcja tkanki

Staż treningowy na siłowni

5 miesięcy

Uprawiane inne sporty

Bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full sprzęt

Dieta

Dostosowana pod redukcję (-300 - -500kcal) kura ryż ryby warzywa zielenina

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

BCAA

Ostatnio przerabiany plan

ćwiczenia w poście

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2109
Robię jeden i ten sam set treningów już od 2-3 miesięcy i czuję że potrzebna jest zmiana, problem w tym że układał mi to trener i teraz trochę obawiam się zmieniać to samemu bo nie znam się absolutnie na tematyce ćwiczeń i nigdy tego nie zmieniałem. Czy jesteście w stanie doradzić jak mógłby wyglądać nowy set treningowy? Ewentualnie są jakieś poradniki odnośnie tego?

Cel: REDUKCJA
Waga: 82 kg
Dodatkowo aeroby 60+ min po treningu siłowym i dwa razy w dni nietreningowe robię sobie orbitrek 70min+

Tak wygląda aktualny który chciałbym zamienić:

TRENING - A
1. Przysiady ze sztangą z przodu 12/12/10/10 (25kg/30kg/35kg/40kg)
2. Wiosłowanie sztangielką w opadzie 12/12/10/10 (12kg/14kg/16kg/18kg)
3. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 12/12/10/10 (10kg/12kg/14kg/16kg)
4. Wyciskanie sztangielek siedząc 12/12/10/10 (8kg/10kg/10kg/12kg)
5. Uginanie ramion ze sztangielkami 12/10 (12kg/14kg)


TRENING - B
1. Wyciskanie żołnierskie 12/12/10/10 (15kg/15kg/20kg/20kg
2. Martwy ciąg(między seriami martwego zwisy na drążku po 1 minucie) 12/12/10/10 (35kg/40kg/45kg/50kg)
3. Wypychanie ciężaru na suwnicy 12/12/10/10 (55kg/60kg/65kg/70kg)
4. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 12/12/10/10 (10kg/12kg/14kg/16kg)
5. Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 12/10 (20kg / 25kg)

Mam spore problemy jeśli chodzi o wyciskanie sztangielek siedząc i wyciskanie żołnierskie, nie mam tam praktycznie siły na jakąkolwiek progresję ciężaru po 2-3 serii a ciężary są rzędu 12kg...

Ktoś mógłby pomóc i doradzić jak mogę zrobić zmiany? Ewentualnie dać jakiś set, byłbym wdzięczny za pomoc


Zmieniony przez - kruszkush25 w dniu 2017-09-02 19:52:48
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16374 Napisanych postów 127867 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1438713
Tu masz rozpiskę na cały rok http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html

Długich aerobów po siłowym nie rób a godzina to coś nie tak, maks 15-20 minut

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2109
To czemu wszędzie mówią że minimum 30-40 minut?


Zmieniony przez - kruszkush25 w dniu 2017-09-03 00:09:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5522 Napisanych postów 60301 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 742939
kruszkush25
To czemu wszędzie mówią że minimum 30-40 minut?



Zmieniony przez - kruszkush25 w dniu 2017-09-03 00:09:44


A jakie miałeś efekty przez te 3 miesiące ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16374 Napisanych postów 127867 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1438713
Sam w sobie trening siłowy generuje większe mozliwości do spalenia tkanki tłuszczowej niż godzinne aeroby.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2109
No ale chodzi mi o to że ja to lubię, czy jeśli będę ćwiczył dodatkowo sporo bo lubię to przez to zacznę redukować mniej niż gdybym w ogóle tego nie robił lub mogą być jakieś inne złe konsekwencje?
Ja chcę to robić bo mi się to podoba, o ile po siłowym robię aeroby dosyć spokojne o tyle w dni wolne lubię iść i walnąć jakieś cardio przez 70min+. Czy to może być problem?
I jeśli w taki dzień wolny zrobię sobie cardio -600 kcal to czy mogę potem po prostu zjeść dodatkowy posiłek 350-400 kcal i się to jakoś wyrówna? Nie muszę go jeść ale nie chcę robić sobie zbyt sporych bilansów ujemnych bo bez takiego dodatkowego treningu mam już ok -350kcal i wtedy by było -900

Czy mam po prostu robić tylko 15-20min aeroby i nic poza tym bo coś się stanie? Jeśli takie dodatkowe treningi mają ledwo co palić to mam to gdzieś, chodzi o frajdę z ćwiczeń (ale jakby paliło to by było jeszcze lepiej... no bo jak ma nie palić?)


Zmieniony przez - kruszkush25 w dniu 2017-09-03 13:01:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3991 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340395
Zbyt długie i zbyt częste aeroby mogą spowolnić redukcje ze względu na wyrzut kortyzolu. Być może jest to trochę naciągana teoria, ale jest w niej ziarno prawdy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16374 Napisanych postów 127867 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1438713
to dwa różne wysiłki, siłwonia to wysiłek beztlenowy a aeroby to tlenowy lepiej po siłowm dać krótkie interwały

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BCAA a EAA - Redukcja

nutloveb