SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Posiłek potreningowy do oceny ;) świeżak Witam wszystkich

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 566

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 174 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7604
Witam wszystkich użytkowników jestem osobą która od dzisiaj dołączyła do waszego grona forumowiczów i mam takie pytanie które jak zdaje sobie z tego sprawę pojawiało sie setki razy a mianowicie co sądzicie o takim posiłku potreningowym. Z góry dziekuje za odpowiedzi i liczę na wasze opinie co do tego posiłku ;)
BTW tego posiłku to:
Kcal B T Ww
75g kaszy gryczanej 294,2 9,5 2,3 47,6
180g pierś z kuraka 175 38,9 2,2 0,0
150g szpinak mrożony 22,2 2,5 0,6 0,8
50g figa świeża 41,2 0,4 0,2 9,6
Suma 487,5 52,1 5,2 58,0
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 19751 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 67875
Dlaczego nie? jest ok.

A następnym razem, jak wiesz ze pojawiało sie setki razy to używaj wyszukiwarki :)

Pomogłem? Nie żałuj soga!!

Dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/[DT]_Czesiek_43__powrót_do_korzeni_-t1052127.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 174 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7604
Ok dzieki bardzo za odp. i sorki za głupote ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1751 Napisanych postów 28706 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280839
J.W
Posiłek bardzo dobry, niestandardowy a to też świadczy pozytywne

Jeśli chodzi o posiłki po treningowe to ogólnie uważaj tylko :
na dużą ilość błonnika ( dawaj jak najmniej )
- na duże ilośći warzyw strączkowych i kapustnych
- za duże ilośći tłuszczu

Postaw na tzw. szybkie węgle i pełnowartościowe białko i tyle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 174 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7604
Oki teraz bede o tym pamietal dzieki za odpowiedz i porade ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 582 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 31134
jeszcze jedna uwaga, nie jedz za często szpinaku ze względu na wysoką zawartość szczawianów

Zmieniony przez - marbex w dniu 10/17/2014 1:46:31 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 174 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7604
Spox staram sie co dziennie zmieniac warzywka do posilkow dzisiaj jeszcze dorsz 200g 150g brokuly i ryz basmati 60g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 174 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7604
Ale dobrze wiedziec bo z tym szczawianem to pojecia nie mialem dzieki znowu jakas ciekawostka o ktorej bede musial poczytac :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co ile czego ma?

Następny temat

Szukam Dietetyka

Wheyvita