SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Posiłek potreningowy dla bardzo otłuszczonych

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1161

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2199
Hej,
mam pytanko: czy kobieta o ponad 30% zatłuszczeniu powinna po treningu(siłowym i 30 minut aero) spożyć węglowodany?
Czy tylko białko plus ewentualnie węgle z warzyw?
Mam wątpliwości,bo czytałam na innej stronce,że pow.30% bf węgle po treningu odpadają...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12706
białko.twarog chudy ;tuńczyk ;albo odżywka białkowa

borek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Powinna. A najlepszym rozwiązaniem jest, by węglowodany spożywać wyłącznie w okolicach treningów oraz na śniadanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2199
Dziękuję pięknie za odpowiedź.
A jaki maksymalny czas może upłynąć między końcem treningu a posiłkiem?Jeśli osoba ćwiczy siłowo a potem aero, to czy ma poczekać godzinę,żeby nie zakłócić spalania fatu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Sprecyzuj pytanie /?
Po treningu siłowym zrób od razu aerobowy a po nim zjedz posiłek węglowodanowo białkowy. Jakieś nie wielkie zmiany nie spowodują "zahamowania spalania tkanki tłuszczowej". Takie drobne rzeczy nie mają tak potężnego wpływu na to. Na spalanie tłuszczu nakłada się wiele czynników, każdy daje sumę która decyduje o efektywności tego.
Co to znaczy - chcę Ci powiedzieć, że całość diety, treningów itp. wpływa na to czy tłuszcz będzie spalany czy nie, a nie jeden posiłek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Jezeli jesz klasyczny potreningowy to powinnas spozyc go w ciagu ok 30min po treningu, wtedy wrazliwosc insulinowa miesni jest najwyzsza. z tym czy powinnas go jesc to zalezy od diety, ktora praktykujesz. I nie wierz w to, ze sobie cwiczysz i spalasz tylko tluszcz, to jest proces wybiegajacy ponad nasze cwiczenia (i wlsciwie ten czas pocwiczeniowy jest najwazniejszy) i duzo bardziej skoplikowany.
Ode mie dodam, nie sugeruj sie roznymi zasadami, bo pochodza one z roznych sposobow podejscia do diety. Wybierz sobie diete i zyw sie zgodnie z jej zalozeniami, nie mieszaj i nie szukaj czegos"lepszego" bo tak nie ma. Musisz zbadac na sobie co dziala a co nie.

Zmieniony przez - obliques w dniu 2008-11-28 15:06:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42828
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta dla newbie

Następny temat

Dieta od oceny

sosy