SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Posiłek potreningowy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2031

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 381 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6519
hej...
niedługo idę sobie pobiegać, pytanko czy potem mogę wciągnąć szklankę soku pomarańczowego z Glukozą, czy raczej przed snem nie jest ona wskazana ? Dwie godziny póżniej idę spać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 31016 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 31016 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94344
cel spalanie tluszczu ,to nie pij juz soku z glukoza tylko cos z bialka i ww zlozonych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 381 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6519
nie, nie robie masę, alę raz na tydzień nie zaszkodzi, i tak dla formy...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 31016 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 226 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7094
haha dopiero przy ostatniej wypowiedzi kapnolem sie ze gazar zmienil avatar

<< Pisz swój poemat i cokolwiek robisz staraj się łamac konwencje! >>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 381 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6519
ok. dzięki qazar, rozumiem, że po baseniku sprawa ma się podobnie ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 31016 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94344
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

weglowodany

Następny temat

co to jest olejek z lnu??

Wheya