SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Posiłek po treningu O.K. ale czy zawsze potrzebny?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1442

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1072
Właśnie układam sobie dietę redukcyjną wg wskazówek w podwieszonych postach, liczę to białko i całą resztę, ale mam parę wątpliwości odnośnie jedzenia po treningu. Do tej pory po wysiłku nie jadłam nic (wychodząc z założenia że nie po to ćwiczę żeby się później najadać, ale ponieważ ćwiczę, ćwiczę i niewiele z tego, doszłam do wniosku że coś nie tak z dietą). No, ale ponieważ po przestudiowaniu forum wiem że takowy by się przydał, mam kilka pytań:

1. Ćwiczę głównie wieczorem (wcześniej nie mam czasu), kończę czasem o 21. Ponieważ dieta jest redukcyjna a wszędzie grzmią żeby się nie najadać na noc, czy na pewno mam coś zjeść mimo to?

2. Wszędzie piszecie o diecie POTRENINGOWEJ. A mój rozkład aktywności wygląda mniej więcej tak, że ćwiczę 3xtygodniowo po 1 godz. aerobik (np. step, body shape, bpu itp) a 2x w tyg. ok. 70-90 min siłowni i zaraz później 1 godzina aerobiku. W wypadku siłownia + aerobik jestem naprawdę zmęczona, ale kiedy idę tylko na 1 godz. np. bpu, to oczywiście jest to tylko lekkie zmęczenie. Czy można więc to uznać za prawdziwy trening i czy również powinnam coś jeść po tych zajęciach?

3. Zakładając że jem po tym treningu, to prawde mówiąc, tak późno nie mam już ochoty na nic w rodzaju ryb czy kurczaków, a podobno ostatni posiłek powinien być białkowy. Czy w moim przypadku ma sens zaopatrzenie się w jakąś odżywkę białkową, bo jeśli już mam jeść to najchętniej jakiś dobry koktajl ;) (szczerze mówiąc, to i tak mam problem z takim ułożeniem diety żeby było to 2g B/kg, więc może odżywka to dobre rozwiązanie?)

Mam nadzieję że w miarę jasno napisałam o co mi chodzi, zwłaszcza z PRAWDZIWYM treningiem :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1105 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12676
Koniecznie !
Mozna polaczyc dwa posilki (potreningowy z przed snem)w jeden .Czyli dac umierkowane ilosci wegli,duze ilosci bialka i niewielkie tluszczy na 1h po treningu.
Jezeli nie masz mozliwosci dostarczenia odpowiedniej ilosci bialka z diety to poto sa wlasnie odzywki,aby ja uzupelnic.

Jesli mozesz, wrzuc tutaj diete,a pomozemy



Zmieniony przez - protein w dniu 2005-04-20 23:36:41

"Marzy mi się czarny Lincoln, lecz jak go wyrwać wilkom
Rozumiem więc czemu czasem chłopaki biorą WINSTROL"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 9203 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 29034
potrzebny
jw

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43234

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 108 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5993
Wydaje mi sie ze mozesz dostarczyc wegle w trakcie i po treningu w jakims napoju izotonicznym, np. Isostar, Isoplus, poniewaz zazwyczaj zawierają one trochę glukozy.
A później, w jakąs godzinke po treningu wypic sobie odzywke bialkową w chudym mleku, ja robię sobie koktajl z polowy dawki, wychodzi wtedy jakies 25g bialka i 200kcal w 250ml koktajlu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o skorygowanie diety

Następny temat

PŁATKI OWSIANE I KUKURYDZIANE - dlaczego?

nutloveb