SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Posiłek po późnym treningu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2027

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 50 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 760
Witam wszystkich. Mam kilka pytań do znawców tematu. Trochę cyferek o sobie.
176cm 78kg no i niestety 34 lata. Szybko łapię tłuszcz.
Zazwyczaj kończę trening między 20 a 21 zasypiam o 22 wstaję o 5.
Muszę zjeść 0,5h po treningu jakieś węgle proste, potem kolejne 0,5 h posiłek potreningowy, za następną godzinę coś na noc jakieś białko i omega3 to mnie północ zastanie. Jak mam to zrobić żeby było OK. Co mi proponujecie. Jak mam to rozłożyć na raptem godzinę? Jakie produkty?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 689 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9896
bezpośrednio po treningu wypij carbo, a nie za pół h. I za 30-45 minut zjedz pełnowartościowy posiłek (węgle i białko).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 101723
rozumiem, że budujesz masę??
jeśli tak, to po treningu możesz dać węgle proste i szybkowchłanialne białko, a pół godz. później wolnowchłanialne i tłuszcz, możesz jeszcze trochę złożonych, ale nie musisz.

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 8680 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31712
jak William Ja walnąłbym prosto po treningu np jakiegoś gainerka a na noc twaróg ziarnisty

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 50 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 760
Więc po treningu 50g MASS GAIN 50g suszonych bananów, a po 0,5 h 200g kefiru 50g sera twarogowego chudego rodzynki siemie lniane 50g płatków owsianych, a przed snem 30g WPC 80V z 12 g oliwy z oliwek. czy tak będzie dobrze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 8680 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31712
chyba nie do końca się zrozumieliśmy. Masz 1-2h od treningu do nynania a wciskasz to 3 posiłki. Wystarczą 2: 1 zaraz po treningu (białkowo-węglowodanowy) i drugi na noc białkowy. Co do składników, nie wciskaj tam kefiru bo przesadzisz z laktozą. Banany suszone... no chyba że sam je suszysz Byle bez chemii. Na noc może być WPC z oliwą ale kazeina jest lepsza

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 101723
jeśli z tych produktów to:
po treningu gainer starczy, jeśli bardzo chcesz, możesz tych bananów dodać trochę
0,5-1 godz. później owsiane z twarogiem, kefirem i oliwą.
WPC na noc niepotrzebne, jak chcesz, możesz dac po treningu, kosztem porcji gainera. białka po treningu wystarczy 30g.

Kopt
do autora-kopta słuchaj

Zmieniony przez - wylliam w dniu 2005-12-09 10:09:36
1

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2065 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16342
daj 100g gainera odrazu po treningu i przed snem 120-150 gram twarogu chudego

"pozdrawiam wszystkich sympatyków hibernacji"
endo klub
kiedyś kulturystą trzeba było się urodzić teraz jest megabol

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 50 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 760
Dzięki wszystkim za rady, prosiłbym jeszcze o przykładowe składniki do posiłku po treningu. Bo stale wcinam te płatki i twaróg a to już mi bokiem wychodzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 8680 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31712
źródła białka: sery, mięso i ryby, jajka, odżywka
źródła węglowodanów: proste: glukoza spożywcza, miód (fruktoza), owoce; złożone: warzywa, płatki owsiane, kasze, ryż, ziemniaki

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 101723
źródła węgli- ryż, kasza, makaron
źródła białka- chude mięso, ryby
źródła tłuszczu- oliwa z oliwek, olej lniany, ryby tłuste, orzechy
to nie wszystko oczywiście, ale przykładowo

kopt-

Zmieniony przez - wylliam w dniu 2005-12-09 13:09:20

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy

Następny temat

PIJECIE ZA DUZO WODY!!!!

Water