SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Posiłek pełnowartościowy a szybki szejk białkowy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 174

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 155
Witam , 3lata stażu,ale w takiej sytuacj pierwszy raz, mianowicie dietę mam dopietą na ostatni guzik (RYBY,TWAROGI,KURCZAK KASZĘ I RYŻ) może monodieta ale mi odpowiada .
Problem w tym że popołudniowy posiłek wychodzi mi 30min.przed treningiem no i tu problem ,bo po PIERWSZE jestem tak napchany jedzeniem że trudno ćwiczyć a po DRUGIE brak siły a to dlatego że wcześniejszy posiłek był 4h wcześniej i już dawno strawiony.
PYTANIE czy jak ten jeden posiłek przedtreningowy zamienie na szejka bananowo proteinowego ( same węgle proste) to starczy mi siły na trenig siłowy 75 min. czy jest obawa że bede palił mieśnie po jakimś czasie na treningu.
Ps. Trening bardzo intensywny i silny.

Dziekuje za odpowiedz .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6094 Napisanych postów 7800 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 230819
Ale to tak nie działa że zjesz posiłek 4h przed i po upływie tego czasu tracisz wszystko co zjadłeś i co za tym idzie nie masz siły i palisz mięśnie :) .Solidny shake 30 min przed też moze się nie sprawdzić i źle ci się będzie ćwiczyć ..Musisz sam sprawdzić ale oczywiście możesz zastąpić posiłek takim koktailem



Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2019-09-11 08:09:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3702 Napisanych postów 62743 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677424
Nie widzę najmniejszego sensu w jedzeniu posiłku na trzydzieści minut, czy nawet godzinę przed treningiem. Skoro wcześniejszy posiłek zjadłeś około cztery godziny wcześniej, to w zupełności wystarczy. Nie ma potrzeby, a nawet nie jest zalecane aby trenować o pełnym żołądku. Organizm ma się skupić na pracy mięśni i prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego, a nie na trawieniu. Zadbaj o to, aby posiłek przed treningiem był pełnowartościowy. Ewentualnie dorzuć jakieś aminokwasy tuż przed treningiem.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 155
Ok Panowie, jasne. Ale ściślej,ja tak naprawdę nie muszę jeść tego posiłku ani szejka bo tak naprawdę nie jestem głodny,tylko PYTANIE co zrobić z tą pulą kcal około 600 bo to jednak zapotrzebowanie moje dzienne. ?
Rozbić może na cały dzień,do tych 4 pozostałych posiłków, bo przecież nie mogę go przesunąć i połączyć z potreningowym bo to kolacja i będzie wtedy ok 1100kcal na kolacje,to przecueż pękne,albo w ostateczności noc nie przespana.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3702 Napisanych postów 62743 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677424
Każdy mój posiłekma około 1000kcal, a jadam cztery. Rozłóż te kalorie tak, jak Tobie pasuje. Osobiście dałbym najwięcej w posiłku po treningu. Jednak nie będzie to jakoś specjalnie koniecznie. Równie dobrze możesz dać najwięcej przed treningiem skoro od posiłku przedtreningowego do samego treningu masz aż cztery godziny. Rób tak żeby Tobie to pasowało. Nie będzie to miało większego wpływu na kształtowanie sylwetki. To dietę należy przystosować pod nasze życie, a nie życie pod dietę. Nie widze nic złego w tym, aby ostatni posiłek w ciągu dnia miał najwięcej kcal.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 155
DOMER pomimo tego że to kolacja?
Zjeść się da nie ukrywam ,bo i tak dopiero spać idę za ok 2h ,ale wtedy proponujesz węgle z białkiem czy mogę trochę zdrowego tłuszczu też dodać. Jak np masło orzechowe lub nasiona jakieś czy poprostu oliwe.

Bardzo pomocna ,odpowiedź z góry dziękuję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10485 Napisanych postów 117641 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1384276
Niestety w 4 godziny organizm nie strawi posiłku. Nawet jak nie zjesz to na treningu nie spalisz mięśni, pod warunkiem że po uzupełnisz kalorie, nie chcesz się napychać to wypij odżywkę np ze zblendowanym ugotowanym ryzem.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 155
Dzieki anubis84 tak zrobię, szejk to dobre rozwiązanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3702 Napisanych postów 62743 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677424
evosebastian
DOMER pomimo tego że to kolacja?
Zjeść się da nie ukrywam ,bo i tak dopiero spać idę za ok 2h ,ale wtedy proponujesz węgle z białkiem czy mogę trochę zdrowego tłuszczu też dodać. Jak np masło orzechowe lub nasiona jakieś czy poprostu oliwe.

Bardzo pomocna ,odpowiedź z góry dziękuję


Nie ma znaczenia czy jest to kolacja, czy jakikolwiek inny posiłek. Szczególnie w sytuacji po treningu. Sen tutaj nie warunkuje tego, czy należy dostarczyć mniej kalorii. Panują mity, że w ostatnim posiłku należy jeść mniej. Nie jest to prawda. Możesz dać trochę tłuszczów.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 155
Dzieki domer,tak też zrobię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 39 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 155
Przed treningiem mały koktajl białko i prosty węgiel np. banan,a resztę puli kcal połączę z kolacją,w moim przypadku to posiłek potreningowy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w doborze diety.

aerofull