SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Posiłek a trening

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 635

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4307
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):-
Wiek :15
Waga :76
Wzrost :187
Staż treningowy:rok
Obwód pasa:88
Obwód klaty:98
Obwód uda:55
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często):-
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :-
Stan zdrowia:-
Preferowane formy aktywności fizycznej:-
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :-
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:-
Wrażliwość na stymulanty:-
Możliwosci finansowe:-
Cel/problem/opis:Aby trening siłowy przynosił efekty potrzebny jest posiłek przed i po treningowy ? A co jeśli chodzi o spożywanie kcal w ciągu dni i te posiłki przez cały dzień? to też jest ważne? Jeśli odżywiam się zdrowo
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4307
zacząłem jeść posiłek przed i po treningiem - białka , węglowodany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8893 Napisanych postów 152272 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199116
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4307
tzn? zdrowe ,pożywne posiłki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4465 Napisanych postów 44809 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 365895
chodzi o to ze wazne jest jedzenie w ciagu całego dnia jesli chodzi o kaloryczność, a posiłki przed i po treningu tez sa wazne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4307
czyli musze zwracac uwage na moje zapotrzebowanie na kcal , a jesli chodzi o posilki przed i po treningu? wiem ze rybki , kurczak , chleb ziarnisty , jogurt , mleko , owoce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 27198 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78892
przed i po treningu polecam klasyczny zestaw białko+węgle+warzywa:
100g ryżu (najlepiej brązowy przed treningiem, a biały po)/makaronu/kaszy albo ziemniaki - źródło węglowodanów
150-200g piersi kurczaka/indyka, schabu, łopatki wieprzowej lub wołowiny zarówno przed jak i po treningu - źródło białka
tłuszczu jak najmniej (10g oliwy max do smażenia)
warzywa najlepiej o charakterze zasadowym, czyli zielone (brokuł, szpinak itp)

a co do reszty: dobrze by cała dieta była, bo wiadomo, że dieta to 99% sukcesu.
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

http://www.sfd.pl/[ART]_CO_JEŚĆ_GDY_JESTEŚMY_W_SZKOLE/PRACY__strona_1_i_20-t525889.html

https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html tu oblicz zapotrzebowanie

http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie tu wstaw dietę i wyślij zrzuty.


Jak pomogłem, poproszę soga
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witaminy itp.

Następny temat

kreatyna czy nitro2 ??

Wheya