Szacuny
0
Napisanych postów
3
Na forum
226 dni
Przeczytanych tematów
51
Witam pisze Tu ponieważ dzisiaj odebralem paczkę w kartonie, który była rozerwany z 3 stron. Po wyciągnięciu z paczkomatu wszystko wysypalo mi się na ziemię. Paczka wgl nie została zabezpieczona,chlebki które miałem w gratisie polamane a paczka od nich rozerwana. Nie będę bawił sie w odsylanie,reklamacje czy coś w ten deseń, (chce zacząć jak najszybciej trening) pisze tylko dla wiadomości że takie zdarzenie miało miejsce. Czy przy następnym zamówieniu otrzymam jakaś rekompensate za zbieranie zamówienia ze śniegu z pod paczkomatu?
Szacuny
15590
Napisanych postów
125963
Wiek
36 lat
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
1427803
Zgłoś porpzez formularz, jak paczka została wysłana cała, to winę ponosi przewoźnik, wątpie bys dostał jakąś rekompensatę jak to nie jest z winy sklepu. Bez rozpoczecia procesu reklaamcyjnego nie masz o co się ubiegać.
Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
Szacuny
0
Napisanych postów
7
Na forum
5 lat
Przeczytanych tematów
15
Prosimy o zgłoszenie reklamacji https://sklep.sfd.pl/aspx/Reklamacja.aspx Sklep wysyła paczki w kartonie zabezpieczonym taśmami z logiem firmy SFD, inne taśmy to dowód na uszkodzenie przez przewoźnika lub ich sortownie.