SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poranne bieganie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1871

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 921
ok, najpierw nazbieram troche kasy a potem kupie sobie którąś z tych odżywek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
sp80 najtansza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 815 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3293
Niop master powiedz mi jeszcze jedno... bo jak mi sie niecghe to jezdze na rowerku bardzij intensywnie (wyzszy poziom, ew, szybciej) z 40 minutek (i lookam se jakiegos filma ) styka to ? bo jak co mozna jezdzic i godzinke.. ale bardzxo mi sie niechce tyle... powiedz mi jaki jest taki optymalny czas. Po 20 minutkach palimy tluszcz prawda??

Life could be so much easier, if we just could look at the source code

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
no tak ok po 18 -ale to nie regula przyjmij ze po 20 ja tez tak robie

ale pamietaj ze po 20 aerobowania z tetnem 65-75% cardio max (220 minus wiek)! wiec nie tak ze bedizesz tylko pedałował ale trza sparwdzac teatno co chwile
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 815 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3293
aha.... dzieki kurde neiwiem gdzie walnolem ten kabelek ale jezdze dosc intensywnie ... wiec mysle ze tak po 20 minutkach. Ile jezdzic polecasz?? godzinke mniej wiecej czy ile ??

Life could be so much easier, if we just could look at the source code

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
wydaje mi sie ze 30-45 minut styknie z odpowenidm tetnem razecz jasna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 815 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3293
spoxik... a inni co mysla?

Life could be so much easier, if we just could look at the source code

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Drazek

Następny temat

czy trening regeneracyjny powinien byc meczacy ?

NutLove