SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poradzicie coś? - moje ostatnie kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1004

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez obliques z działu Dzienniki Treningowe. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 42 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 224
Witam

Odchudzam się od ponad 2 lat, schudłam 40kg. Mam do zrzucenia parę kg, dosłownie 3kg. Męczę się z tym już od trzech miesięcy. Raz idzie w dół, raz w górę. Jak stosuję dietę 1000kcal i ćwiczenia (aeroby 1-1,5h dziennie) to waga stoi, ciut idzie w dół, ale dosłownie ciut. Jak zjem coś ponadto 1000kcal - przypuśćmy 1200-1300kcal to zaraz mam na wadze więcej. Jeżdżę na rowerze stacjonarnym od 2 lat. Nie było to jakoś bardzo systematycznie, bo miałam tak, że czasami jeździłam codziennie 2 miesiące, później znów przerywałam na miesiąc. Teraz od początku roku staram się ćwiczyć codziennie (parę dni opuściłam, może z 5). Ćwiczę turbo jam i prawie codziennie Turbo jam AB + do tego aeroby (rowerek 1-1,5h, lub turbo jam cardio party, sculpt, lub punchkick).
Chciałam dojść do 63kg, a później się stabilizować i rzeźbić ciało. Głównie chodzi mi o brzuch bo tu duży problem i o uda. Mam też dużo luźnej skóry na brzuchu.
Z biodrami nie ma problemu raczej.

Proszę o rady i za wszystkie będę wdzięczna.
Pozdrawiam

Waga : 66 (waga początkowa 106kg)

Wzrost : 169

Obwód klatki : 93 (początek 123cm)

Obwód ramienia : 27,5

Obwód talii : 75 (początek 110cm)

Obwód bioder : 94,5 (początek 116cm)

Obwód uda : 57

Obwód łydki : 34

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 27,5%
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie