SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Porada trening

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 665

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam chciałbym się dowiedzieć czy powinienem zmienić coś w treningu jaki wykonuje 5 x w tygodniu.
Jedynie wiem że muzyke muszę zmienić bo już od 2 miesięcy to samo słucham XD
Trenuje około 2 miesięcy...

Poniedziałek środa i piątek tak samo wyglądają, trening trwa przeważnie 1,5h
Przysiady 6 seri do zmęczenia nóg
WSPIECIA NA PALCE W STANIU 6 seri do zmęczenia łydek-piszczelów
Pąpki 5 seri do zmęczenia
Tabata 4 minuty
Unoszenie ramion przodem z sztangielkami 6 seri do zmęczenia
Unoszenia ramion bokiem -//-
Unoszenie sztangielek w opadzie tłowia z sztangielkami 6 seri do zmęczenia
Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem 6 seri do zmęczenia
Uginanie ramion uchwyt "Młotkowy"6 seri do zmęczenia
Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 4 serie do zmęczenia
-//- nadchwytem -//-
Wyciskanie Francuskie sztangielki w leżeniu 6 seri do zmęczenia
Brzuszki 5 seri do zmęczenia
skakanka 3 minuty
I w ten oto sposób mija jakieś 50 minut
w dalszym czasie treningu to samo od nowa tylko bez tabaty.

W wtorek i czwartek sa dniami treningu siłowego
trening jak wyżej tylko bez tabaty i skanki oraz przysiady z obciążeniem na barkach

W poniedziałki środe i piątek obciązenie jest połowe mniejsze od obciążenia jakie stosuje w treningu siłowym
Oraz Uginanie nadgarstków to 2 serie po 1-3 powtórzenia

Przed każdym treningiem porządne rozciąganie

W sobote i niedziele odpoczynek :)

Zastanawiam się czy dodanie biegania w trening mi zaszkodzi ze względu na nadmiar czy jakoś pomoże np 1 raz w tygodniu w sobote te 10-15 km połączony z HIIT 5 minutowym
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 80 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 752
5 razy w tygodniu na siłownię to za dużo.
Rozciąganie przed treningiem ma taki sens jak rozgrzewka dlatego rozciągaj się po treningu. Chyba że jest to rozciąganie dynamiczne.
Ale wykonuj też rozgrzewkę przed treningiem.
Zmieniony przez - ClydeH w dniu 2014-05-27 19:29:08

Zmieniony przez - ClydeH w dniu 2014-05-27 19:32:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 431 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6604
To ja pisałem tamten post dopiero teraz mogę sie normalnie zalogować. Trening wykonuje w domu. zapomniałem dopisać że w czasie treningu siłowego robię jeszcze
Marty ciąg na prostych nogach 5 seri do zmęczenia.

Oraz w poniedziałek środę i piątek po treningu robię przysiady z wyskokami tam z 4 serie do zmęczenia

A rozciąganie traktuje też jako rozgrzanie stawów bo np czasem przy Młotku przy opuszczaniu hantli czuje taki impuls bolący idący od łokcia do nadgarstka jak porządnie rozgrzeje i naciągne się to nie ma czegoś takiego . Naciąganie sie też stosuje po treningu ale to typowe.

Celem jest redukcja fatu :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poczatki 6-pak

Następny temat

muay thai bjj treningi

sosy