SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Porada pilne!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1089

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez nightingal z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ćwiczę na siłowni od 4 miesięcy a bardziej intensywnie od miesiąca pytanie moje brzmi czy robienie 3/4 serii z 12 powtórzeniami jest dobrym rozwiązaniem dodam że zaczynam przygotowywania do wojska :D do tego z suplementów białko spalacz lcarnityna bcaa jak coś jeszcze powinnam dodać proszę pytać. A i odnośnie partii to u mnie leci wszystko nogi, brzuch, biceps, triceps, plecy i "klatka" hehe :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6519 Napisanych postów 36027 Wiek 45 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 679722
Pracuj nad poprawą siły uchwytu i zwisanie pójdzie na luzie. To moim zdaniem jedno z najłatwiejszych zadań.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 94381 Napisanych postów 364300 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1668720
Pomyliłes kolego działy , przeniosę ci temat do początkujących

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407869
To koleżanka jest więc może w Ladies byłoby ok a co do oceny treningu to nie da się go ocenić, gdy podane sa tylo serie bez cwiczeń, obciązeń.