SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Porada odnośnie suplementacji, treningu.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 958

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
Witam.
Ćwiczę z przerwami 4lata.
Zależy mi na powiększaniu rozmiaru mięśni, siły,jak i dobrym ich kształcie.

Ćwiczę co 2dzień.
Jem 5 pełnych posiłków + zawsze między nimi dojadam.
Dziennie ok ( 150-180g białka, 300-350g węglowodanów, ok 50g tłuszczy)

Mój plan treningowy wygląda tak.

PN- Klatka piersiowa + Triceps
ŚR- Barki + Biceps
PT- Plecy + Triceps + przedramię
N- Klatka piersiowa + Biceps
Itd. Staram się zmieniać kolejność wykonywanych ćwiczeń.

Na każda partię mięśniową 4 ćwiczenia 12-10-8-8 powt.

Suplementy.
Mono Kreatyny,Super Whey Gainer 4000(jako przed i po treningu) Glutamina,AAKG, Assault(6g BCAA,glutamina,5G kreatyny,Arginina,4G Beta Alaniny w porcji).
Na czczo 5G mono kreatyny + 2.5G glutaminy + 1G argininy
30 min przed treningiem Assualt po treningu 5G mono kreatyny,5G glutaminy, 2.5G AAKG.

Przed snem 1G AAKG, 2.5G Glutaminy.

W dni nietreningowe 2x dziennie 5G mono, 2.5G glutaminy, 2G AAKG

Co zmienić (dieta, suple, trening) żeby poprawić wagę na większą, poprawić obwody mięśni na większe i silniejsze i jednocześnie żeby się nie zalać. Chcę poprostu wszystko przyspieszyć. Mam na miesiąc ok 400-500zł na odżywki.

Z góry dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14720 Napisanych postów 124900 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1421788
Po pierwsze zmien trening, niedziela klatka, poniedziałek też a gdzie odpoczynek? Tłuszczy mało jak na 80kg masy. Glutamina zbędna i to w takich ilościach.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24922
planu treningowego nie oceniam bo to nie moja dzialka
glutamina-http://www.sfd.pl/GLUTAMINA_badania_naukowe,_czyli_przeznacz_pieniądze_na_co_innego_;_-t462758.html
aakg tylko przed treningiem daj
kreatyna po treningu 5g a w dnt 1x5g
wsio
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41401
Przed treningiem aakg zarzuc porzadna porcje, a nie bawisz sie w smieszne dawki. Co do glutaminy to j/w. Plan troche choojowy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 402 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2868
a gdzie nogi??Nogi to filar i podstawa zdrowej sylwetki. Bez tego to w ogóle nie ma co się zabierać.A zamiast glutaminy to dałbym 2 kapsy dziennie lecytyny

Zmieniony przez - Rhodiola w dniu 2011-12-20 16:06:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
Trening robię zamiennie czyli jak zaczynam tydzień klatka piersiowa w pn to następnie robię ją w niedzielę i jeżeli wypada mi trening w niedziele to następny we wtorek i wtedy zamist klatki robię barki a zamiast bicepsu bo robiłem go w niedziele triceps. Każda partia ma minimum 2dni odstępu.

A co do glutaminy to ją odstawię, bo tania też nie jest a tego akurat nie czytałem że nie ma zbytnio działania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8980 Napisanych postów 152473 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200127
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
Nóg nie ćwiczę nie mam na nie czasu ani siły. I szkoda mi kalori na nogi ;)
Do Grudnia 2012 ciężko pracowałem fizycznie 8-10h dziennie
Przerzucałem ok 20-25ton dziennie ciężaru nie licząc siłowni.
Dlatego bardzo ciężko mi było cokolwiek osiągnąć, utrzymać stałą wagę ciała, nie mówiąc o przyrostach siły i mięśni bo były już wystarczająco zmęczone praca.
Od 3tyg nie pracuję zmniejszyłem ilość białka węglowodanów, jak pracowałem jadłem co 1.5h ;) żeby tylko coś osiągnąć.
Nogi zostawiam na rok 2012 i najwcześniej koniec stycznia ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14720 Napisanych postów 124900 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1421788
Nie mas czasu na nogi a na biceps pewnie robisz ze 3-4 różne uginania, a t wystarczy tylko przysiady robić. najwięcej hormonu wzrostu wydziela się podczas ciężkich i złożonych ćwiczen, przysiady, mc.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 948 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10085
J/w Dobre nogi zostawiam na 2012 rok Znam kolesia ktory stoi 9h dziennie przed rozpalonym piecem Bo jego firma cos wypala ?!?! To dopiero jest masakra w zrobieniu masy Ale nogi to byl jego priorytet Podziwiam takich ludzi co 8-10h tyrka i jeszcze silka Nie czekaj z nogami bo bedziesz wyglądał jak kurczak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41401
Czlowiek latawiec-paradoks, cwiczysz, bo chcesz wygladac lepiej, zeby ludzie zwracali na ciebie uwage, a bedziesz obiektem drwin.

Bez nog, ani rusz, cwiczenie nog podnosi poziom testosteronu w organizmie, oraz masa idzie do przodu. Wolalbym odpuscic lape, czy klate w tygodniu, niz tak duza partie jak nogi. Przemysl sobie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mesomorph

Nutlove-choco