SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Popuri - Tniemy pod GP FIWE

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 365987

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 28165 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275602
Pewien etap zakończył się w moim życiu, mianowicie budowania formy bez określonego kierunku.
Teraz już jest Cel : Debiuty 2016. Chcąc nie chcąc kończę redukcję i wchodzimy z powrotem na masę.
Moim trenerem będzie Artur Śliczny, pytałem się kilku osób, szukałem, radziłem. W Opolu na konsultacji zaczął się pomysł startów i to, że
nabrałem poważnie chęci na start, więc tak pozostało. Także, teraz wszystko inne idzie na bok, tylko w głowie kulturystyka.
Znam swoje wady, wiem nad czym trzeba pracować. Nowa dieta, nowy trening, nowe suple
Nie ma że boli, 100 % albo nic.

Sobota w Śremie z kumplem-podopiecznym zrobiliśmy trening podany przez Artura
Zakwasy dziś się trzymają, wszystko boli. Trochę cheatów poleciało, a od jutra lecimy już pełną parą.

Tak to wygląda na dziś.
81 kg wagi










TRENING


1. Wyciskanie sztangi zza karku 4-6 serii 100 p.
2. Wyciskanie sztangi sprzed klatki 4-7 serii 100 p.
3. Odwodzenie rąk do tyłu 4 x 20
4. Wyciskanie sztangi wąsko 4 x 12
5. Wyciskanie francuskie z sztangielkami 4 x 10
6. Prostowanie przedramion na wyciągu górnym 2 x 12 + DROP
7. Allahy 4 x 12




Zmieniony przez - popuri w dniu 2015-06-07 23:08:20

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 7828 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 150414
Powodzenia !
1

Zgodny z regulaminem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9811 Wiek 17 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 327657
Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10688 Napisanych postów 45209 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57796
Witamy w dziale i naszym teamie Krystian
Zaczynamy pracować na masą, poprawianiem słabszych punktów i zmianą nawyków treningowych. Cel - Debiuty 2016
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 474 Napisanych postów 3039 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296727
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 28165 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275602
PONIEDZIAŁEK
Zakwasy po sobotnim treningu w Śremie jeszcze gorsze wczoraj, ale nowy trening sam się nie zrobi.
Prosty, skuteczne trening :) na tyle ile stawy pozwolą będę dokładać co raz więcej. Nie było źle z nimi :)
Dziś wizyta u mojego fizjoterapeuty, nastawi mnie :) i będzie ok na jakiś czas
Dieta bardzo fajna, dużo nie różni się od mojej, na razie tych kcal nie mam dużo, ale nie ma co przesadzać
gdyż dopiero co zakończyłem redukcje. Akurat wyszło tak + 200-300 kcal do tego co kończyłem redukować
Cieszę się bardzo bo masło orzechowe wraca do łask :D
Dziś przyjdą nowe suple " masowe "
TRENING

Klatka
1) Wyciskanie sztangi leżąc płasko 5 x 12 – 10 – 8 –8-6
2) Wyciskanie sztangi w skosie wąsko 4x 8-10
3) Wyciskanie hantli górny skos do środka 4x8-10
4) Rozpiętki poziomo 3 x 15-25
Bicepsy
1) Uginanie przedramion ze sztangą stojąc 4x 10-12
2) Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 4 x 10–12
3) Uginanie przedramion ławka Scotta 4 x 12–15
Brzuch
1) Skłony tułowia tzw allaszki 6x12 duże ciężary


DIETA


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 28165 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275602
WTOREK

Nóżki <3 Trening mocny, duże ciężary. Czułem moc. Sam na siłowni + klima, więc komfort był.
Minusem to że na suwnice potrzebuję tzw „ żywego ciężaru” czyli ludzi, tak to musiałem ściągnąć ciężar z całej siłowni i coś
tam poczułem w ostatniej. Uprzedzając pytanie nie mogę głębiej robić, bo czuję od razu podwijanie miednicy.
Po mocnym treningu, wizyta u mojego fizjoterapeuty. Naramienne muszą być idealnie zdrowe, żeby rosły więc masaż intensywny tkanek głębokich wchodzi w grę. Płakałem z bólu dosłownie, pocieszył mnie zdaniem „ teraz przez kilka dni możesz czuć się jak pobity, kilka siniaków i krwiaków może być” ale mobilność i boleści powinny minąć po kilku zabiegach.
Diagnozę mi postawił, ale niestety mimo wiedzy jako takiej, nie powtórzę jego słów dokładnie . Na pewno są silny zrosty przy piersiowym mniejszym. Klatka jest za mało otworzona, za silna w stosunku do antagonistów i następuję ucisk na głową długę bicepsa co powoduje ból.
Dieta fajna, podobają mi się ten rozkład. Fajna kombinacja na kolacje. Masło orzechowe wraca do łask


TRENING

Czworogłowe uda
1) Wypychanie ciężaru nogami 6 x 8 – 10
2) Wyprosty podudzi na maszynie siedząc 5 x 12–15
Dwugłowe uda
1) Uginanie podudzi leżąc 4 x 12–10–8–8
2) Martwy ciąg na prostych nogach 4 x 8–10
Łydka
1) Wspięcie na palcach stojąc 3 x 20 do bólu
2) Wspięcia na palcach siedząc 3 x 20 do bólu





DIETA












Zmieniony przez - popuri w dniu 2015-06-10 11:13:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 107 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6235
masło orzechowe petarda, co do uciążliwego znoszenia obciążenia z całej siłowni to powiem Ci, że ja już dawno odszedłem od dużych ciężarów atakuję czwórki przytrzymaniami na dole ( np 5 powtórzeń takich ) potem 10 szybszych i znowu 5x wolno i z przytrzymaniem, na koniec drop i uda pękają w szwach, ważne by uszkodzić włókna, a jak dobrze czujesz pracę mięśnia niepotrzebny jest mega duży klamot

bardzo fajnie to wygląda, w jaką kategorię celujesz na przyszłoroczne debiuty ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 28165 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275602
Właśnie następnym razem tak zrobię, też zmienię ustawienie nóg :) Dawno nie robiłem po prostu suwnicy i musiałem sprawdzić sobie ciężar roboczy :)

Nie ma celowania w kategorie, ma być ostra forma, czy to będzie 80 kg czy 85 kg to się zobaczy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 107 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6235
czyli extremalna - o to mi się rozchodziło
jeszcze pytanie z czystej ciekawości , bo mam podobną wagę
obwód uda i bicepsu :) wiem, że pewnie nie mierzysz jak każdy, ale jak mówię chcę porównać :D
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 28165 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275602
Mierzyłem jakiś czas temu
nic Ci to nie da pewnie :D
Bo dużo nie siedzi w łapie koło 40 cm
w nogach 60 parę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

AGATA SZUŁCZYŃSKA debiuty 2017

Następny temat

Karolina Noskovitz dziennik treningowy