SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poprawność treningu fbw x

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 489

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 328 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1652
nie jestem pewien czy wszystko dobrze robię, więc pytam: ustalilem maxy dla 5 powt w cwiczeniach bazowych, biceps triceps lydki brzuch robie oddzielnie.. Np max 5 powt dla wyciskania płasko to 80kg, to rozkładam ciężar tak, by w przeciągu 5 tygodni dochodzic do tego ciężaru, 1 tydz-50kg 2-60kg 3-65kg 4- 70kg 5-80kg. Np w pierwszym tygodniu podczas wyciskania w 5ciu seriach rozkładam ciężąr z 1go tygodnia, np: 1 seria-40kg 2-42,5kg 3- 45kg 4-47,5kg 5-50kg... Czy dobrze rozumuję ten treningu i właściwie to robię?? Piszę bo po drugim treningu malo się męcze na treningu, jak robię klate to nie czuję że ją robiłem tak więc nie wiem czy to normalne czy coś zle robie..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7409 Wiek 49 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
LeśnyDzban

napisze po raz setny:

1. nie ustalasz maxow (nie ma takiej potrzeby)
2. zastosuj wersje objetosciowa(5x5 na stalym ciezarze)(oprocz mc)
3. NIE WPROWADZAJ MODYFIKACJI DO UKLADU CWICZEN(PLANU)!!!

wszystko zostalo napisane tutaj:

http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html

lub

http://www.sfd.pl/Staz_1_rok/pierwszy_powazny_split,_PROBLEM_:_-t467038-s2.html


"Piszę bo po drugim treningu malo się męcze na treningu, jak robię klate to nie czuję że ją robiłem tak więc nie wiem czy to normalne czy coś zle robie.."

typowe "problemy" nowicjusza.

pocwicz troche,bo jeszcze nic nie wiesz.
popracuj nad technika cwiczen.

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-03-03 16:49:53

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ćwiczennia a uszkodzone kolano, więzadło.

Shaker