SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poprawiony Trening Co Sądzicie ?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 533

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 255 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1371
Cykl 4 - tygodniowy i tydzień dobijania mięśni czyli np.
Rozpiętki po 10kg do upadłego szybko zmiana na 5kg i dobijanie do upadłego zmiana na 2,5.. po tygodniu z powrotem do cyklu

Ćwiczenia wykonywane wolno do 20 sekund

Poniedziałek: Klatka - Barki

Klatka:

Wyciskanie Sztangi Na Płasko - 3 serie - od 6 do 12 powtórzeń - progres

Rozpiętki Na Skosie - 3 serie - od 6 do 12 powtórzeń - progres

Barki:

Wyciskanie zza głowy - 3 serie - od 6 do 12 powtórzeń - progres

Unoszenie Sztangielek Bokiem W Górę - 3 serie - od 6 do 12 powtórzeń - progres

Podnoszenie Sztangi Wzdłuż Tułowia - 3 serie - od 6 do 12 powtórzeń - progres

Brzuch - 3 serie 50x ( brzuszki )

Wtorek: Plecy - Biceps - Triceps

Plecy Martwy Ciąg - 3 serie - od 6 do 12 powtórzeń - na ugiętych nogach

Podciąganie Sztangielek W Opadzie - 3 serie - od 6 do 12 powtórzeń

Biceps:

Uginanie Ramion Stojąc Ze Sztangą Podchwytem - 4 serie od 6 do 12 powtórzeń – progres

Triceps:

Wyciskanie Francuskie Sztangi - 4 serie od 6 do 12 powtórzeń – progres

Nogi:

Przysiady 3 serie od 6 do 12 powtórzeń

Środa: Odpoczynek I Regeneracja

Czwartek: Klatka – Barki

Klatka:

Wyciskanie Sztangi W Leżeniu Wąskim Uchwytem – 3 serie od 6 do 12 powtórzeń

Rozpiętki na płasko – 3 serie od 6 do 12 powtórzeń

Brzuch:

Brzuszki – 3 serie 50 powtórzeń

Barki:

Wyciskanie Sztangi Sprzed Głowy – 3 serie od 6 do 12 powtórzeń

Podciąganie Sztangielek Wzdłuż Tułowia – 3 serie od 6 do 12 powtórzeń

Unoszenie Ramion W Przód Ze Sztangą – 3 serie od 6 do 12 powtórzeń

Piątek: Plecy – Biceps – Triceps

Plecy:

Podciąganie Sztangi ( Wiosłowanie ) – 3 serie od 6 do 12 powtórzeń - sztangą

Podciąganie Sztangi ( Wiosłowanie ) Wąsko Podchwytem – 3 serie od 6 do 12 powtórzeń - sztangą

Biceps:

Uginanie Ramion Ze Sztangą Na Modlitewniku – 4 serie od 6 do 12 powtórzeń

Triceps:

Prostowanie Ramion Na Wyciągu – 4 serie od 6 do 12 powtórzeń

Nogi:

Prostowanie Nóg W Siadzie – 4 serie od 6 do 12 powtórzeń

Sobota: Odpoczynek I Regeneracja

Niedziela: Odpoczynek I Regeneracja
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1461
Zrób sobie : Pon klatka + biceps lub triceps , Wt barki + przedramię , Sr plecy + triceps lub biceps , Pt nogi .. Brzuch mozesz trenowac częściej niz tylko raz w tygodniu , brzuch szybko sie regeneruje

Zmieniony przez - misiuu600 w dniu 2013-01-05 21:52:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Doradca
Ekspert
Szacuny 2114 Napisanych postów 49893 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 492541
plan lipa

wypelnij ankiete dzialu Junior
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1005 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22421
Czyli ćwiczysz każdą partię 2x w tyodniu czy jak ?

ANKIETA

Carpe diem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 255 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1371
tak :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem Dieta i nabranie masy.

Następny temat

Początek.

FAME