SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poprawienie pleców.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 648

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć, mam pewne pytanie. Często gdy oglądam filmiki znanych osób w kulturystyce, czy też normalnych chłopaków z siłowni, często słyszę, że ktoś przez przykładowo ostatnie pół roku szczególną uwagę poświęcał swojej słabej partii. Co mam przez to rozumieć? Ten ktoś wykonywał trening danej partii dwa razy w tygodniu? Robił więcej ćwiczeń, powtórzeń? Tak się niestety złożyło, że u mnie najsłabszą partią są plecy... Nie są grube ani szerokie. A no i jeszcze przedramiona.Trenuję od 8 miesięcy, w pozostałych partiach są zarysy mięśni i nie narzekam. Co możecie mi poradzić w takiej sytuacji? Powoli zbliża się okres zimowy, chciałbym to wykorzystać i przez ten czas poprawić te dwie partie. Pomóżcie! Pozdro i powodzenia w treningach

Mój plan treningowy na plecy:
- przyciąganie drążka do klatki szer. uchwytem
- wiosłowanie w opadzie tułowia, nad chwytem
- wiosłowanie pół sztangą
- wiosłowanie hantlą
wszystko wykonuje w 3 seriach po 10,11,12 powt. ciężar dość duży
Ćwiczenia wykonuje w 90% technicznie, mocno czuję plecy

Przedramion nie trenowałem osobno, jeżeli możecie mi polecić z własnego doświadczenia najskuteczniejsze ćwiczenia to byłbym wdzięczny
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3674 Napisanych postów 31005 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 294222
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert