SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poprawa barków oraz ramion - priorytet.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 573 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5794
Witam ponownie wszystkich!

Zawsze podobały mi się wielkie umięśnione łapy - duże barki oraz wielkie bicepsy/tricepsy. W moim wypadku uważam że powinny być nieco większe w stosunku do reszty ciała, bo tak mi się podoba i chciałbym nieco w nie dopakować bardziej, niż w resztę ciała.

Mam w ramieniu 44cm.

Od początku tego roku trenowałem barki w poniedziałek żeby je dobrze skuć i trenowałem je raz w tygodniu, razem z tricepsem. (split)

Może jakieś wskazówki, sprawdzony trening, porady, odnośnie osiągnięcia mojego celu, czyli trening z priorytetem na barki i ramie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1904 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14939
nie wiem czy ci pomogę ,jak robiłem bary to łączyłem z tricepsem. Zawsze stosowałem proste ćwiczenia ,ale mocno obciążające np wycisk z klaty/push press /wycisk zza głowy (naprzemiennie) + coś na tylne aktony , na triceps dawałem pompki na poręczach i pompki tyłem w opadzie tułowia ,ew prostowanie ramienia w opadzie tułowia i powiem szczerze ,że po taki treningu bary były olbrzymie ,a łapa też rosła. Barki zdecydowanie odstawały na + względem ciała . to nie gotowy trening (zresztą na pewno to wiesz ) ,tylko zbiór ćwiczeń ,które moim zdaniem pomogą ci coś tam nadgonić .
pozdrawiam ,jak coś to zjechać mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 573 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5794
dobrze mówisz - na mnie to tez działało i też tak robiłem

proste ćwiczenia na początek jak wycisk sprzed klatki czy stojąc, na triceps pompki na poręczach + pompki w opadzie + jakieś izolowane

miałem i mam dalej nadzieje na jakies porady które pozwolą wycisnąc mi z moich łap jeszcze więcej ;]

armagedon odpada.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 573 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5794
mogę ćwiczyć 4 razy w tygodniu (niekiedy wyjątkowo 3, to nogi robię poza siłownią), ale może jakiś trening który wspiął by na wyżyny moje barki i ramiona
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 426 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3632
na bary push press , wyciskanie żołnierskie , ew. zestaw shoulder shocker


shoulder shocker




jak defranco coś poleca to MUSI działać :)


Zmieniony przez - cykloop w dniu 2011-05-08 18:53:15

Google: Przewodnik po Leangains

wszystko na temat diet przerywanej głodówki.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49862 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
daj foto barka z boku jak możesz

no coś mozna by pomyśleć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1904 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14939
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 573 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5794
staż 3 lata z przerwami (w wakacje troche lżej, a ostatnio 4 miesiące przerwy po przepuklinie)

"na bary push press , wyciskanie żołnierskie , ew. zestaw shoulder shocker" - będę patrzał zaraz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 573 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5794
tego splita 2x/tydzien to robiłem kiedys

źle nie było, ale to nie na taką dużą masę jakiej oczekuje

"shoulder shoker" to tak widzę że raczej na koniec treningu, bo tak na raz to za dużego ciężaru się nie założy jesli tyle powtórzeń...

Zmieniony przez - DaRK666 w dniu 2011-05-08 22:34:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49862 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ja proponuje powalczyć 6-8 tyg takim planem:

Push Press Rampa 6 - jako głóny łańcuch liftu
High Pull Rampa 8 - jako ćwiczenie wzmacniające/dynamiczne
Unoszenie bokiem 4x10 - jako dodatek na głowe boczną
Unoszenie w opadzie lub Face Pull lub Odwodzenie w tył na maszynie 4x10 - jako dodatek na głowe tylnią

możesz zrobć tył barków na koniec treningu pleców, lepiej wchodzi

eny kłeszczyn?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 573 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5794
zaraz zobaczę o co dokładnie chodzi z 'rampą' oraz dokładnie jak wykonuje się owe ćwiczenia.

kłeszczyn1 - czy po takim treningu jak zaproponowałeś rozpyerdoli moje barki tak że bedą mogły wybuchnąć?

kłeszczyn2 - jak lepiej łączyć - barki + triceps i plecy + biceps? czy barki + biceps i plecy + triceps? [dodam tylko że barki robię w poniedziałki, a plecy we wtorki i wydaje mi się że nie powinno sie robić bicepsa dzień przed plecami, ale wolę zapytać, bo duża łapa to priorytet]

kłeszczyn3 - na pewno robić tego "high pull"? jest bardzo wiele opinii że to bardzo kontuzjogenne ćwiczenie. Czy pozwoli mi ono oprócz wytrzymałości i dynamiki, dać bodziec do stworzenia olbrzymiej masy mięśniowej?

[pierwsze ćwiczenie muszę zamienić na wyciskanie siedząc]

kłeszczyn4 - ile powtórzeń w piątek i ile w szóstej serii rampy6?

kłeszczyn5 - czy do pierwszego ćwiczenia - w moim przypadku wyciskania siedząc - również mam zastosować rampe 6 żeby je doku*wić ostro?



Zmieniony przez - DaRK666 w dniu 2011-05-10 12:36:28
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o ocenę mojego planu treningowego

Następny temat

RDL = MC proste nogi?

Shaker