SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poprawa Klatki + Masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 990

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3152
Potrzebuje pomocy w doradzeniu mi odpowiedniego treningu ... Cwicze juz ponad rok i od poczatku wale treningiem takim duzy ciezar malo powtorzen + zwiekszanie ciezaru mysle ze juz organizm jest znudzony tym treningiem i trzeba cos nowego:
PON: (klatka) 12-15 serii
cwiczenia zmienne czasem plaska czasem skos gora czasem dol, wypchniecia i na koniec rozpietki
SR: (Bic + Tric) 12serii + 12 serii
nA biceps zaczynalem od modlitewnika pozniej hantelki, tric od unoszenia ciala na drazkach, francuz, pompeczki wasko, wypuchanie na plaskiej wasko(czasmi cwiczenia zmienialem)
PT: (Plecy + Barki) 12 + 12 serii
plecy wczesniej samym gryfem i hantalmi od dluzszego czasu martwy + wyciagi

jednakze trenowalem slabo gdyz nie udawalo mi sie trenowac dluzszego czasu bez % roslem w mase i spadalem ... teraz jako ze jest zima planuje sie zmasowac... i poprawic genetyke klatki piersiowej tzn chcialbym o doradzenie najlepszego treningu z priorytetem klatki piersiowej ... trenuje na silowni wiec wiekszosc sprzetu dostepna. suplementacja jest na cykl juz planuje jeszcze dokupic monohydrat i jazda:) aha a jesli chodzi o klatke piersiowa to chciALBYM ja wydluzyc poszerzyc i powieksszyc bo jest srednio proporcjonalna co do reszty partii.

Ogarnietych prosilbym o pomoc :)

Zmieniony przez - w0w90 w dniu 2008-01-21 11:28:18
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5306 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24373
mysle ze juz organizm jest znudzony tym treningiem i trzeba cos nowego
Spróbuj tego planu:
http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html
Widzę że nóg nie ćwiczyłeś?
i poprawic genetyke klatki piersiowej
Genetyki nie poprawisz Ją się po prostu ma, można jedynie pracować nad tym aby poprawić/udoskonalić swoje ciało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3152
nog nie cwicze ... jakos nie lapalem sie za to ;] ostatnio kiedy zaczalem chodzic na silownie zaczalem troche je trenowac :) tak mi sie powiedzialo z ta genetyka ale chodzilo wlasnie aby przelamac genetyke i jakos sprobowac poprawic klatke . Dzieki za wypowiedz i moze jescze ktos inny mial taki problem i mu sie udalo;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5306 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24373
Spoko, nogi zacznij ćwiczyć bo naprawdę warto jak zaczniesz to zrozumiesz No niech jeszcze ktoś się wypowie

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48989 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
nie wiem czy ma to coś wspólnego z treningiem nóg ale:

W poniedziałek ćwiczyłem klatke..w czwartek próbowałem podnieść 80kg i nie mogłem podnieść nawet 1 raz.
W piątek poćwiczyłem pierwszy raz nogi. W niedzielę założyłem sobie ciężar o 2kg więcej niż ten co próbowałem podnieść w czwartek (82kg)i go podniosłem spokojnie:P Więc wydaje mi się że ładnie siła idzie:)

Zmieniony przez - Arni997 w dniu 2008-01-21 12:35:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3152
do animala:
trening co mi podlaes sie spodobal ale co zmienic w niem zeby priorytetem byla klatka ? wystarczy trenowac jako pierwsza partie ? czy moze wiecej serii lub cos?:]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5306 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24373
W tym treningu masa będzie ładnie szła tym bardziej że nigdy nie trenowałeś w ten sposób (wiem to po sobie). Po prostu trenuj tym planem, chcesz szczególnie przyłożyć się do klatki piersiowej? To rozłóż FBW na 2 zestawy:

2. Dwa zestawy:
a) Dwa razy w tygodniu:
I sesja- A
II sesja- B
b) Trzy razy w tygodniu:
Tygodnie parzyste:
I sesja- A
II sesja- B
III sesja- A
Tygodnie nieparzyste:
I sesja- B
II sesja- A
III sesja- B
c) Cztery razy w tygodniu:
I sesja- A
II sesja- B
III sesja- A
IV sesja- B


pozdro

Zmieniony przez - _ANIMAL_ w dniu 2008-01-21 12:47:23
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

A6W prosze o porady na start!

Następny temat

MASS - tomeczek25

nutlove