SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomysł na trening 4 x tyg. - ma sens ??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 820

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 500 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4162
nie za bardzo kumam o co w tym treningu chodzi
ćwiczysz tym treningiem tylko klatę i martwy?

"Religia jest dla ludzi bez rozumu"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 208 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2974
Nie ćwiczę tym jeszcze wcale ;] Po prostu przepisałem trening z książki tak jak pisałem ;] Nie wiem czego nie kumasz ale postaram się napisać jeszcze raz :

Robisz trening w pon. śr. pią.
Robisz 2 ćw. na treningu - klata , martwy
Robisz odpowiednie dobrane ciężary wyliczając procentowo

Poniedziałek - (50% ciężar maksymalnego - 10 powtórzeń x 5 serii, 75% 10PM x5, 100% 10PM x5) x liczba sekwencji ( czyli powtarzamy wszystkie powtórzenia tymi sami obciążaniami tyle razy ile dam rade zachowując kolejność obciążeń - robimy drabinę ciężarów)
Środa - ( 50% 10PM x 5 ) x liczba sekwencji z poniedziałku
Piątek - ( 50% 10PM x5, 75% 10 PM x5 ) x liczba sekwencji z poniedziałku

A sekwencje to po prostu robisz 50% 10PM x5 potem robisz 75 % 10Pm x5 a potem 100 % 10PM x 5 i to jest pierwsza sekwencja. I zaczynasz od początku czyli znowu 50% x5 ........
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sam początek, pomocy!

Następny temat

Tygodniowy Plan ćwiczeń