SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomozcie mi w treningu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam!

Wlasnie co zmienilem swoj plan treningowy i chcialbym abyscie sie wypowiedzieli na ten temat.. poniewaz od 3 lat generalnie ciagle cwicze w ten sam sposob (co bylo wielkim bledem) dlatego teraz pora zmieniac cwiczenia. Nie mam zbyt duzej wiedzy na ten temat dlatego licze na wasze opinie.

Waze ok 80Kg. max na klatke to 100kg. mam 21 lat.

Chce zwiekszyc sile w wyciskaniu na klatke dlatego teraz zamierzam
cwiczyc w taki sposob

Raz w tygodniu przez 3 tygodnie pod rzad sila
1. lawka plaska 3 ruchy po 6 seri (przez 3 serie zblizam sie do 100tki
a 3 serie ostatnie robia 100tka)
2. wyciskanie na lawce skosnej sztangielek 6-8 x 4
3. rozpietki 10-12 x 3

natomiast 4 tydzien
1. lawka plaska 8-12 x 4 (dokladne wolne ruchy mniejszym ciezarem)
2. skosna lawca 6-8 x 4
3. wyciskanie sztangielek 6-8 x 4 (na lawce pochylej)
4. rozpietki

Co myslicie o takim treningu ???

Ponadto czy mogli byscie mi poradzic plan treningowy na triceps (ktory bede laczyl z klatka)

aa do tych treningow bede bral Kreatyne + Dextroze + L-gluamine

Pozdrawiam i czekam na porady
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 169 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5401
ja bym wyciskanie na plaskiej robil nie zmieniajac ciezaru 3 serie po 6 powtorzen maxymalnym obciazeniem ale niech inni sie otym wypowiedza a co do trica:

sciaganie linki wyciagu
wyciskanie francuskie lezac
wyciskanie francuskie pojedyncza hantelka
odwrotne pompki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"

https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Cwicze juz chyba z 4 lata (z przerwa polroczna dawno temu)
Najbardziej zalezy mi na sile chodz warto by sie bylo torche podpompowac
Puki co moj rozklad cwiczen jest troche dziwny poniewaz mam prace i moge cwiczyc 3 dni lub 4 pod rzad.. ale to sie niedlugo zmieni i bede mogl rozlozyc sobie trening od poniedzialku do osboty np. co 2 dzien.
Efekty cwiczen byly rozne gdyz niestosowalem rzadnej diety jak i wklad w cwiczenia tez byl rozny. Dopiero niedawno przeanalizowalem to co robilem zle i staram sie poprawic, staram sie maksymalnie koncentrowac na cwiczeniach i czuc je.
Moje osiagniecia tez nie sa wielkie dopiero od niedawna wycisne 100 na klatke, natomaist wyciskanie sztangi nad glowe przy cwiczeniu barkow (na suwnicy) koncze ciezarem 75kg.

Moj plan treningowy wygladal tak (przez 4 lata!):

--POniedzialek--

Klatka:
1. wyciskanie sztangi 6-8 x 4
2. wyciskanie na skosie 6-8 x 4
3 wyciskanie sztangi glowa w dol LUB na pochylej lawce wyciskanie sztangielek 6-8 x 4
4. rozpietki

Triceps:
1. francuska 6-8 x 4
2. sciaganie linki w dol 6-8 x 4
3. (nie wiem jak sie nazywa to cwiczenie - wypychanie linki przed siebie) 6-8 x 4

Sroda :
--NOGI--
1. przysiady ze sztanga 6-8 x 4
2 rzone cwiczenia na maszynach 6-8 x 4
4. lydki - na suwnicy ze sztanga za karkiem 20 x 4

Piatek:
Barki:
1. wyciskanie sztagni na suwnicy zza karku 6-8 x 4
2. wyciskanie sztangielek nad siebie 6-8 x 4
3. podnoszenie sztangielek na boki 6-8 x 4

Biceps:
1. modlitewnik 6-8 x 4
2. uginanie ramion ze sztanga 6-8 x 4
3. roznie

Ostatnio zaniedbywalem plecy gdyz po pracy juz nie mialem ochoty katowac plecow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"

https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Act do oceny

Następny temat

błagam zobaczcie zdjecie i powiedzcie co z tym??? sutki :(

Water