SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy jak mam ćwiczyć??

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 307

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 27 lat Na forum 28 dni Przeczytanych tematów 27
Hej, jestem tutaj nowa i potrzebuje Waszej pomocy chce zacząć ćwiczyc troszkę się zaniedbalam przez siedząca pracę i nie kontrolowana dietę. Prosze o rady jak mam ćwiczyć żeby osiągnąć swój cel, w internecie mnóstwo jest pokazanych i opisanych treningów, ale nie wiem co dla mnie będzie najlepsze.

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE *************

Nick: Antonina
Wiek: 28
Trening : Ostani raz rok temu ( podstawowe ćwiczenia na bieżni, orbitreku, rowerku.)

*********PARAMETRY OBWODÓW ******

Waga: 55kg
Wzrost: 160

***************CEL*******************

* pozbyć się boczkow na brzuchu i wokół niego
*mieć szczupłe uda
* poprawić kształt pupy
Ogólnie ujedrnic cialo które wygląda jak obwisle i bez proporcji. Moje ramiona nabierają pełnych kształtów z tzw " pelikanami" przez co wyglądam śmiesznie. Nogi w udach są galaretowate z widocznymi grudkami cellulitu nie za ciekawie to wygląda tym bardziej, że rozwija się to coraz bardziej wcześniej nie miałam takich problemów z nimi. Brzuch wydaje się być nierówny tak rozłożył się tłuszcz, że wygląda jakby był zdeformowany.


***********Stan zdrowia************

Choroby: brak
Czy regularnie miesiaczkuje: tak
Kontuzje: brak
Wady postawy: boczne skrzywienie kręgosłupa
Alergia : brak
Czy przyjmuje antykoncepcje? :tak, tabletki
Czy przyjmuje inne leki? : nie

*********PYTANIA DODATKOWE*******
Czy stosuje suplementy diety? :nie
Czy stosujesz jakieś diety? : nie

*********DIETA****************
Jak wygląda Twoje odżywianie?
- Jem wszystko staram się ograniczać słodycze i sól, nie mam konkretnej diety. Kiedyś stosowałam dietę Montignaca. Piję zielona herbatę, pokrzywe, imbir.

******Sprzęt ***********
Trening na siłowni.









Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 6806 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 192411
Hej, wrzuć jeszcze zrzuty diety z kilku ostatnich dni, najlepiej z potreningu.pl , dieta będzie grała znaczącą rolę w ksztaltowaniu sylwetki

Zajrzyj do biblioteczki działu w tematach podwieszonych - są tam przykładowe treningi dla początkujących.

Konsultowałaś wadę postawy u specjalisty ?


Zmieniony przez - missInvincible w dniu 29/07/2019 00:07:41

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3446 Napisanych postów 29429 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 639144
To nierówne odkładanie tłuszczu to wizualny skutek skoliozy, więc się nie przejmuj. Wiele osób z tą wadą pisze podobne rzeczy. Nic nienormalnego w tym nie ma. Skrzywiony kręgosłup powoduje że z jednej strony troszkę bardziej ciało będzie wystawało niż z drugiej. Celuj w trening FBW i stety/niestety musisz popracować nad jakością tego co jesz. Mniej śmieci i przetworzonych produktów - to łatwiejsza droga do kształtowania sylwetki według własnych upodobań.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DT Eleonor

Zestaw 1