SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomocy - ulozenie planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 193
Witam, jestem tutaj dosyc nowy.
Chcialbym zaczac cwiczyc, glownie chodzi mi o biceps, brzuch i suty (zeby byly bardziej umiesnione?) Niewiem czy dobrze sie wyrazilem...
Do dyspozycji mam taki sprzet: hankle, laweczka i sztanga.
Bardzo prosilbym o jakies cwiczenia.

Aha, mam 15 lat wzrost: 180 cm waga: 70 kg

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 535
Na forum takie pytania to codzienność, nie jesteś pierwszy z takim problemem. Poświęć 10 minut, a znajdziesz posty z odpowiedzią na takie sprawy. A NAJWAŻNIEJSZE! "Chcialbym zaczac cwiczyc, glownie chodzi mi o biceps, brzuch i suty (zeby byly bardziej umiesnione?)" A nogi kolego? Będziesz wyglądał jak większość dzieciaków które olewają nogi i powiem, nie wygląda to ładnie. Ułóż dietę i nie myśl nawet o czymś co "przyśpieszy" twoje wyniki. Ćwiczenia weź z atlasu. Pozdrawiam

Trening, ciężka praca - się opłaca!! --[][][]-------[][][]--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Powiedzmy, że dziś mam dobre serce

http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

Układaj i daj do sprawdzenia.


Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2026 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18838
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html 

Nawet najtwardsi mają chwile kiedy potrzebują klęknąć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 193
Viren - wielkie dzieki. A mialbys moze zdjecia do tych cwiczen? albo przyajmniej co do poniektorych? Bylbym wdzieczny ^^
A za niedlugo dam, to co poukladalem tam :D



Zmieniony przez - Fegala w dniu 2010-01-08 15:49:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 193
Witam ponownie, tym razem juz ulozylem swoj ,,mini plan"
Zobaczcie i skumentujcie - co poprawic etc., wiem ze jest narazie baaardzo niedopracowany no ale...

- Wyciskanie sztagi w pozycji poziomej (20 powtorzen, 3 serie) 20x2 kg.
- Podnoszenie hantli (20 powtorzen, 3 serie) 5x2 kg
- Przysiady ze sztangą (15 powtorzen, 3 serie) 20x2 kg
- 20 pompek (3 serie)
- 30 brzuszkow (3 serie)

Mam zamiar cwiczyc 2x dziennie (rano - poludnie, wieczor)

Z gory dziekuje za uwagi, krytyke i ew. dopracowanie.



Zmieniony przez - Fegala w dniu 2010-02-05 22:47:28
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kiedy trenować?

Następny temat

Plan na masę - proszę o poprawę