SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1362 Napisanych postów 3570 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 55653
Witam wszystkich. Jestem początkujący w treningach w zasadzie ćwiczę w domu od 2 tygodni mój sprzęt jaki mam do dyspozycji to dwie sztangielki. Staram się wykonywać ćwiczenia tak jak się powinno. I mam pytanie bo tak ćwiczę i ćwiczę a koledzy mówili że będą zakwasy oraz że mięśnie będą puchnąć a tu nic, ani zakwasy ani puchnięcie i nie wiem czy to dobrze czy to źle więc jak możecie to pomóżcie :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 349
a ile ważą te Twoje sztangielki ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1362 Napisanych postów 3570 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 55653
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 349
to nie dziwne bo takimi ciężarami trudno o zakwasy.daj jakieś info o sobie bo trudno pomóc nic nie wiedząc a poza tym ćwicząc dwa tygodnie nie spodziewałbym się dobrej techniki odpowiednio dobranych ćwiczeń i do tego trening dwoma sztangielkami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1362 Napisanych postów 3570 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 55653