SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy!! Koniec redukcji!!(ten sam temat założyłem w dziale odchudzanie)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2359

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359
Witam!!
Redukuję już od października 2013r. Zacząłem z wagą 98,5 kg aktualnie jest to 79kg. Utrzymuję dietę 1600 kcal.(wiem że trochę mało ale na początku mało się orientowałem i za dużo obciąłem). Przez ostatnie prawie 3 tyg moja waga waha się od 78-79 gdy 1 dnia mam 78 to za 3 dni mam np 79,2. Myślałem na początku, że to stagnacja ale poczytałem sporo i dowiedziałem się, że mógłbym dołączyć jakiś wykończeniowy spalacz, który pozwoli mi i pomoże ruszyć z miejsca i zrzucić moją ostatnią oporną warstwę tłuszczu.
Mam jeszcze 1 problem. Gdy rano wstaję mam fajny płaski brzuch z lekkim zarysem mięśni brzucha(z czego się bardzo cieszę), lecz w trakcie dnia a nawet już po 1 posiłku mój brzuch staję się wydęty nie zbyt mocno ale robi się taki okrągły na dole jak widać na dołączonych zdjęciach, (zdjęcia robione wieczorem by pokazać mój problem ). Co Wy na to bo dużo o tym szukałem i nic na ten temat nie znalazłem.
Wracając do spalacza jaki byście polecili i czy myślicie, że to jest właśnie ten moment?
Dodam jeszcze, że używałem już spalacza na początku redukcji z własnej głupoty był to TSE.
Moja aktywność fizyczna: Piłka ręczna(treningi 3x 1,5h) siłownia 5x w tyg., rowerek stacjonarny1-2 razy w tyg. bieganie 1-2 w tyg., Orlik(boisko) z kumplami 2-3x w tyg.
Dieta 1600 kcal/

Z góry dziękuję.!
Pozdrawiam Przemek!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 559 Napisanych postów 6410 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57299
No to teraz jak zaczniesz jeść jak człowiek (bo nie możesz fizycznie nie jeść) będziesz miał kłopoty... Powoli zwiększaj te kalorie, 1600... jak 12 letnia dziewczynka, spowolniłeś metabolizm, teraz zwiększaj kalorie i miej nadzieję że nie pójdzie to w oponę. Przy tym wysiłku co miałeś to czuje kłopoty. Im prędzej się z tego wyplatasz tym lepiej dla Ciebie.
Ja dodawałbym po 100 kalorii co tydzień tak do 2500 najmniej (masz dużo sportu).

Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2014-06-03 09:24:47

PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359
Czyli mówisz o tak zwanym jeśli dobrze pamiętam refeed diet (czy jak to się tam pisze). Hmm a co myślisz jakbym dodając kalorie dorzucił właśnie jakiś spalacz ? i jeszcze 1 czemu nie dodało moich zdjęć do postu jak w dziale o odchudzaniu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1776 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23809
Witaj. Przede wszystkim wypełnij ankietę jak w regulaminie działu napisane oraz wrzuć przykładową dietę z dnia oraz trening. Będzie łatwiej doradzić. Dieta rzeczywiście głodówkowa i zbyt szybkie podniesienie ilości kalorii spowoduje szybkie jo-jo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 559 Napisanych postów 6410 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57299
No zrzut diety by się przydał a zdjęcia dodaje bez problemu coś źle "zrobiłeś".

PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359
już wiem przez przypadek usunąłem ale zobacz w dziale junior tam też jest mój temat ze zdj.. a co sądzisz o tym spalaczu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359
Moje posiłki to zazwyczaj z rana owsianka, chleb razowy z serkiem wiejskim ewentualnie z żółtym serem i warzywami, w szkole przeważnie jakiś owoc jabłko/banan, czasami chleb lub bułka razowa, na obiad jem przeważnie pierś z kurczaka/indyka, omlet, ryż z jogurtem naturalnym i cynamonem (rzadko kiedy), sałatki warzywne,makaron razowy z twarogiem chudym polanym jogurtem naturalnym z czosnkiem(zastąpiłem to chociaż częściowo za sos czosnkowy) potreningowo jem przeważnie jajka, twaróg, serek wiejski, pije mleko(czasami z odrobiną kako dla smaku) mniej więcej tak wyglądają moje posiłki. to są moje posiłki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359
A co do treningów to:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359
Poniedziałek: Trening piłka ręczna 1.5h +2 h wf w szkole
Wtorek: Klata(ćwiczenia zmieniam zazwyczaj robię 4ćw/4serie/powtórzenia zależy od ciężaru czasami robię więcej mniejszym ciężarem a czasami na odwrót)
- Wysciskanie na płaskiej
-Wyciskanie na skosie hantlami
-rozpiętki
-wyciskanie na płaskiej hantlami
-leżąc hantel za głowę
-rozpiętki na skosie
-ćwiczenie na środek klaty(ściskając talerz z całej siły napinając klatę unoszę ramiona do poziomu barków)
Triceps:(4ćw/4serie/ilość powtórzeń i ciężar także zmieniam)
-Wyciskanie wąskim chwytem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 7681 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 117646
masz 184 cm i ważysz teraz 79 kg - do ilu ty chcesz dobić? to jest w granicach bf 12-13. co jest nie tak?

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359
-Hantel nad głową
-Francuskie siedząc
-Francuskie leżąc
-prostowanie przedramienia w nachyleniu ciała
-opad tyłka do ziemi opierając się na nogach i rękach
Brzuch:ćwiczenia różne zazwyczaj około 8-10 min
30-40 min rowerka
Środa:Trening ręczna 1,5h
Czwartek: Biceps:
-Hantle z skrętem nadgarstka
-Hantle bez skrętu
-Modlitewnik hantle
-gryf łamany
-21
-siedząc na ławczce hantle
Barki:
-Unoszenie hantli bokiem
-Unoszenie hantli przodem
-Podciąganie sztangi pod brodę
-Wyciskanie nad głową sztangi z przodu
-Wyciskanie nad głową sztangi z tyłu
-Wyciskanie nad głową hantli
Wiele innych ćwiczeń
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jarcow

Następny temat

Plan do oceny warunki domowe

Masa