SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc z dietą

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 172

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 78
Od około 2 tyg(za kilka dni bedzię 3 tyg) trzymam się diety. Moja początkowa waga wynosila 72kg, a teraz doszedłem do 74.5 kg. Waga ciągle waha się i nie chce iść choć trochę wyżej. Progres siłowy jest widoczny od samego początku. Z tyg na tydzień jestem w stanie zmniejszać ilość powtórzeń w zapasie i siła idzie do przodu. Wzrost 180, lat 20, 2 lata stażu, 4 treningi w tyg,z suplementacji tylko kreatyna. Dziennie robię około 6-8 tys kroków. Ektomorfik z małą ilościa tkanki tłuszczowej. Wysportowana sylwetka
Dieta:
Pon.
Śniadanie- 100 g owsianych,50 manny , 100 g banan [843 kcal,137W, 32B,10T]
2posiłek- 4 tosty( chleb tostowy , mielonka , ser ) [805kcal, 98W,38,2B,30T]
Obiad-Shake(250 twaróg półtłusty ,mleko 500 ml ,jabłko ,orzechy włoskie 15 g, banany 200 g)[717 kcal, 94 W, 65B, 30T ]
4 posiłek- pancakes(25 g mąka ryżowa i 20 ziemniaczana,15 g białko, 30 g kajmak,80 g mleka i do tego jakies maliny lub inne owoce) [500 kcal, 66W,31B,12T]
5posiłek-2 kanapki (2 kajzerki, szynka, pomidor, rukola) [352 kcal,69W,10B,4T]
Razem:3237 kcal, 464W, 176B,86T
Wtorek.
Śnidanie to samo
2posiłek- (2 kajzerki, twaróg półtłusty 250 g , pomidory, przyprawy ) [540kcal,77W,50B,14T]
Obiad- naleśniki (90g mąki pszennej,jajko, 100ml mleka, 50g g twarogu chudego, 120 g banan, kakao, skyr 150 g i do tego jakies owoce typu truskawki maliny ) [ 848 kcal,141W, 48 B , 13T]
4posiłek-budyń ( ryż 120 g , skyr malinowy, budyń ze sklepu,banan 110 ) [ 840 kcal,175W,31B,6T]
Gdzieś jeszcze orzechy włoskie 40 g
Razem:3330kcal, 533W 165B 76T
Środa.
Śniadanie to samo
2posiłek – tosty + skyr [935 kcal 119 W, 52B,30T]
Obiad shake(400 g kefiru , jabłko , masło orzechowe 30 g , kakao, 240 g banana)[840kcal 100W,27B,37T)
4posiłek-omlet( 120 banan , 2 jaja, 40 maki ,150 skyra) [545kcal 64W, 41B,14T]
5posiłek dwie kanapki
Razem:3500 kcal, 488W,165B 95T
Czwartek.
Śniadanie to samo
2posiłek- wafle ryżowe+ millermiś[razem 720 kcal 118 W,34B,10T]
Obiad crunche owocowe 150g i mleko [774 kcal 117W, 17B, 27T]
4posiłek makrela z kanapkami
Razem: 3200 kcal 470 W , 165B, 75T

Przykładowe 4 dni diety.Treningi wypadają we wtorek i środę(w środę cięższy)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
daj zrzut diety bo się zlewa wszystko https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 78
Przepraszam, że bez zrzutu, ale wychodziły mi inne wyniki i wolałem własnoręcznie rozpisać :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7029 Napisanych postów 8424 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233078
burek1345
Przepraszam, że bez zrzutu, ale wychodziły mi inne wyniki i wolałem własnoręcznie rozpisać :/


Zastosuj się do powyższego linku bo będzie czysto i wyraźnie wszystko przedstawione :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 78
Zrobione :) 28 i 29 to dni treningowe z tym, że 29 to ciężki trening bo nogi ..







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12095 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320038
bardzo słabo ze źródłami białka, co z tego że natłuczesz go 160-180g jak nie ma w sumie jego źródeł? czasami twaróg czy skyr, albo 1 jajko, pierwszy posiłek praktycznie same węglowodany i cukier mleczny, brakuje jaj, mięsa, nabiał okazjonalnie, tłuszcze też słabo, brak źródeł dobrych tłuszczy
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Przede wszystkim powienieś wiedzieć o tym, że masa ciała nie jest miarą efektów. Może się ona wahać z dnia na dzień. Dlatego też nie bierzemy jej pod uwagę. Jeżeli chcesz wiedzieć jakie są efekty stosowanej diety, to sugeruje skupić się na obwodach ciała, mierzonych co jeden, dwa tygodnie rano na czczo i zapisywanych. Z tego co widzę, to nie robisz tego.

Jeżeli chodzi o Twoją dietę, to o ile rozkład kalorii i makroskładników wygląda sensownie, o tyle źródła składników odżywczych są słabej jakości. Polecam zapoznać się z zalecanymi i zmienić w swojej diecie.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 78
Dziękuję za rady. Zabieram się do roboty z tym zmienianiem składników i zobaczymy co będzie dalej :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dzień świeżaka z diety do poprawy.

WPC