SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w wyborze planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 639

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 266
Witam
W lutym zacząłem swoją przygodę z siłownią.
Mój plan wyglądał tak:
Przysiad 3s
Rumuński martwy ciąg 3s
Wyciskanie sztangi płasko 3s
Wiosłowanie sztangą 3s
Wyciskanie sprzed klatki w siadzie(mam nisko sufit dlatego w siadzie a nie wstaniu).
Drążek 3s
Tym planem cwiczylem jakies 3 miesiące.
Następnie dwa miesiące ćwiczylem splitem partia 2x tydzien, ktory podał adzik na forum.
Przyrosty siły i masy na obu planach były ,jednak w wyniku złej diety dosyć mocno się zalałem,więc postanowiłem zrobić redukcje na porządnej zbilansowanej diecie.
Ponieważ na czas redukcji mialem do dyspozycji tylko sztange moj plan wygladal tak;
Przysiad ze sztanga z przodu
Rumunski martwy ciag
Pompki
Wioslowanie sztanga
Wyciskanie sztangi sprzed klatki w staniu

Redukowalem się dosyc dlugo jakies 3 miesiące, do tego dochodzily hiit,tabata,aeroby. Teraz gdy moj procent tluszczu jest niski chce zrobić dwa tygodnie bilansu na 0(regeneracja w tym czasie) i zacząć powoli masować na porządnej diecie.
Chce zacząc tak jakby od zera i proszę was o ocene mojego planu,bądź proszę najlepszy o najlepszy mozliwy dla mnie plan.
Aktualnie nie znam dokladnie moich wynikow siłowych ale po redukcji dosyc mocno spadly wiec prosze traktowac mnie jak nowicjusza.
Oto plan:
1.Przysiad ze sztangą z tyłu 3s/Martwy ciąg 3s

2.Wyciskanie sztangi płasko 3s/Wyciskanie sztangi skos w góre 3s

3.Wiosłowanie sztangielkami 3s(nie dałem sztangi celowo,poniewaz cwiczylem nią wiosło od początku, wiec czas na zmiane)3s/Drążek 3s

4.Wyciskanie sztangi w siadze zza glowy(tu tez dalem celowo zza glowy poniewaz w ostatnim planie cwiczylem z przodu)

5.Brzuch 1 cwiczenie na skosne 3s/ 1 cwiczenie na proste 3s

6.Wspięcia na palce ze sztangą 2s

Ćwicze w PN,ŚR,PT

Proszę o ocenę planu, ewentualne korekty(moze jeszcze bardziej go skrócic na Przysiad/MC, Wyciskanie w staniu/Plasko, Wiosło/drązek +brzuch i łydki?)
lub nawet propozycje innego najodpowiedniejszego dla mnie planu.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc

Pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 73

Wzrost: 178

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: Tak jak napisałem w poscie

Uprawiane inne sporty: Rekreacyjnie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławka regulowana,stojaki,drążek,sztanga,sztangielki

Dieta: Jest

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 266
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Chcę od dzisiaj zaczać i nadal nie wiem czy moj plan jest odpowiedni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 266
UP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 266
Znowu podbijam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do korekty

Następny temat

Siłownia, Basen , Sauna, Fitness, jak to połączyć żeby miało ręcę i nogi?

nutloveb