SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ulozeniu planu(rzezba) i diety i kilka pytań. HELP!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1304

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79
Czesc

Kilka podstawowych informacji:

Wiek : 17
Wzrost : 190cm
WAga : 103kg ( boze jak se przypomne ze pare lat temu mnie rodzice na sile karmili :) :)

Moja przygodne z silownia zaczelem okolo 2 lat temu , jednak zawsze nie mialem zbyt wielkiej motywacji zeby trenewac systematycznie . Ogolnie wygladalo to tak ze bylo pare tygodni cwiczen , przerwa , cwiczenia , przerwa czasami nawet po pare miesiecy . Ostatni ''znow '' zaczelem trenowac w lutym 2008 z podobnym efektem. byly czeste przerwy a od czerwca znow dluga przerwa az do teraz. Ostatni trening byl nastawiony na spalanie tluszczu i poprawienie zarysu miesni . efekt maly byl oczywiscie .

Trenowalem w poniedzialki , srody , piatki (soboty)

Pon
Klata + biceps

SRoda

barki + triceps

Piatek

Plecy, nogi

Jezeli dobrze pamietam .
Przed tym troche aerodobow rower itp.


W sierpniu przeprowadzilem sie do Londynu,mam troche wiecej czasu niz mialem go w polsce. Mam dostep do wypasionego centrum sportowego - silownia, basen,itp..... Silownia naprawde ''WYPASIONA'' -pelno sprzetu , samych bierzni to chyba z 30 :)
Najwazniejsze mam czas i wieksza motywacje.


Moim celem jest wyrzezbienie ciala i spalenie zbednego tluszczu.
Ogolnie miesnie mam rozbudowane chodzi mi zeby bardziej je wyeksponowac i pozbyc sie brzucha.Chcialbym osiagnac to najlepiej do wakacji (lipiec).

Jak mowilem mam do dyspozycji sprzet wszelkiego rodzaju oprocz tego moge urozmaicic trening np . basenem.

Do dypozycji mam Poniedzielek, Srode,Piatek,Sobote (ewentualnie pozostale dni np. na plywanie aerodoby ).

Jedynie male przeciwskazanie med. to maly problem z lewym kolanem . mianowicie w lato(sierpien) prawdopodobnie naderwalem wiezadlo , nadwyrezylem je (kolano poprostu zginalo sie do srodka :( ). Bylem tylko na izbie zalozyli opatrtunek -nic wiecej . Pech ze nastepnego dnia wylatywalem za granice juz i nie zobaczylem sie ze specjalista. Teraz juz normalnie chodze , moge stac na jednej nodze ,pelen zakres ruchow - ale to nadal nie te samo kolano. napewno nie byl bym w stanie biegac sprintu bo czuje ze nie jest calkiem stabilne . Staram sie teraz je wzmacniac - rower ,cwiczenia na nogi, bieznia .


Prosze o pomoc w ulozeniu planu i dobrania diety wedlug moich potrzeb . Z gory dzieki za rady
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 893
nie lacz duzych grup miesniowych razem np plecy,nogi...ja bym to zrobil tak klatka-bic,plecy-tric,barki- nogi jezeli chcesz cwiczyc na rzezbe to musisz robic min 15 powtorzen w serii i skrocic przerwy miedzy seriami pozdro

pij ,,tran" bedziesz wielki:D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2473 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45320
skrócić przerwy spoko, ale "minimum 15 powtórzeń" to się nie zgodzę.
do autora tematu - najważniejsze będzie odżywianie. polecam lekturę tego działu. poczytaj, ułóż coś, wklej tam i czekaj poprawki. będzie dieta, to wtedy wpadaj do działu trening i wrzuć swoją propozycję planu a my postaramy się ocenić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79
ok zajrze do dzialu dieta .a mam jeszcze takie pytanie co sadzicie o aerodobach po treningu silowym. bo wiem ze zanim organizm zacznie spalac tluszcz, zamiast cukru, to mija troche czasu .a wiec czy jest tak ze na treningu silowym najpierw pozbywasz sie cukru a pozniej wskakujesz na rower czy bieznie na kilkadziesiat minut. czy mozna tak polaczyc trening z aerodobem ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79
dxxxx pomylilem sie plecy nie byly z nogami bylo dokladnie tak jak napisales :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2473 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45320
jeżeli aeroby, to tylko rano na czczo/po treningu. chodzi właśnie o wcześniejsze utlenienie glikogenu, o którym piszesz. aeroby w 'środku dnia' mijają się z celem, moim zdaniem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 893
do raczek87

Pozwalający uzyskać efekty trening na rzeźbę wymaga wytrzymałości, niebywałej kondycji oraz zaparcia. Ogromna ilość powtórzeń (od 15 do 30),Ilość powtózeń w serii powinna mieścić się w przedziale od 15-30(30 dla bardzo zaawansowanych) (w zależności od stopnia Twojego zaawansowania???).
Fakt ten sprawia iż trening jest ekstremalnie męczący. Podczas treningu spalana jest tkanka tłuszczowa,Spadek masy jest spowodowany także spadkiem tłuszczów międzymięśniowych. Zalecana jest spora ilość aerobów. Początkowo około 20 minut podczas treningu, dochodząc w późniejszej fazie nawet do godziny!Przerwy pomiędzy seriami od 30 do 50 sekund.Staramy się zastąpić wolne ciężary ćwiczeniami izolowanymi, oraz zwiększyć ilość ćwiczeń na maszynach i wyciągach.

pij ,,tran" bedziesz wielki:D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2473 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45320
bzdury.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 178 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3107
male byly efekty bo zeby cos rzezbic to trzeba miec co!!! to ze masz tluszcz to nie i 40 w bicu to nie znaczy ze po redukcji bedziesz mial 39!

chodzi mi po prostu o to ze jak zaczniesz systematycznie trenowac i stosowac diete waga sama zacznie jechac w dol a tlusz "zamieniac sie" na miesnie, ale do tego trzeba troche czasu

wiec zadnych planow na rzezbe! normalny dieta+masowka+aeroby pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 893
cos w tych bzdurach prawdy jednak jest ciekawe jak ty robisz rzezbe o ile robisz w ogole po 6 powtorzen w serii moze, jezeli ktos chce plan na rzezbe to chyba nie jest zadowolony ze swojego wygladu czyli posiada za duzo tkanki tluszczowej logiczne

pij ,,tran" bedziesz wielki:D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79
nie potrzebuje treningu na mase miesnie mam rozwiniete .... ogolnie mowiac spory ze mnie chlop :), szeroki w barach, lapy rozwiniete tylko trzeba to ladnie wyrzezbic i pozbyc sie tluszczu z brzucha ktorego sie nazbieralo troszku , jak mowisz mi o treningu na mase to mi sie moj kumpel ktory wazy 50 kilo i ma kosci owiniete w skore . widze ze chyba musze zdjecia wkleic swoje jakies :) bo niektorzy nie czaja .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana treningu - staż prawie 2 lata

Następny temat

harward - pomocy

Wheyvita