SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ułożeniu planu ćwiczeń .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 515

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29
Proszę o pomoc w ułożeniu planu cwiczeń.
Więc tak mam 13 lat, 172 cm wzrostu, 52/3 kg.
Jestem początkujący, trochę ćwiczyłem przez miesiąc, ale to było typu : pompki, brzuszki, przysiady, podnoszenie hantli, wyciskanie francuskie hantlami, pompki w podporze tyłem itp. ale bez żadnego planu.
To tak chciałbym oczywiście trening na nogi, biceps, triceps, plecy, klatka piersiowa, brzuch, barki, ramiona.
Biceps i triceps mam nawet, nawet, kaloryferek jest ale małym tłuszczykiem przykryty, nogi słabe, trochę "skośne plecy".
Nie mam dostępu do siłowni. Mam tylko hantle 2x2kg, drążek oraz ławkę wielofunkcyjną ( [http://www.allegro.pl/item650028716_hammer_total_exerciser_lawka_wielofunkcyjna_warto.html] - to nie moja aukcja, ale właśnie taka :) ).
Proszę o wyrozumiałosć i pomoc .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 733 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9778
Wiesz, jak na 13 lat to możesz się zająć treningami ogólnorozwojowymi narazie, poczytaj o nich trochę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1137 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10054
Jesli masz 13 lat, to nie warto zaczynac cwiczyc. A jelsi masz juz taka laweczke to mozesz sie na niej pobawic, porobic rozne cwiczenia. Rob pompki w domu,brzuszki oraz podciagaj sie.
Pamietaj pompki nalepsza rzecz ;)

Do odważnych świat należy

Nowy temat Wyślij odpowiedź