SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ułożeniu planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 696

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 746
Witam, zacznę od tego, że chciałbym wyrzeźbić brzuch i kletę.
Prosił bym o pomoc w ułożeniu planu i ewentualnie jakiejś diety, gdyż moje aktualne ćwiczenia wyglądają tak:

Poniedziałek:A6W, Brzuszki, Pompki.
Wtorek:A6W, Brzuszki, Hantle 4 serie po 50 razy na rękę.
Środa:A6W, Brzuszki, Pompki, 1,5h trening kickboxing'u.
Czwartek:A6W, Brzuszki, Hantle 4 serie po 50 razy na rękę.
Piątek:A6W, Brzuszki, Pompki.
Sobota:A6W, Brzuszki, Hantle 4 serie po 50 razy na rękę, 1,5h trening kickboxing'u.
Niedziela:A6W, Brzuszki.

Diety aktualnie nie posiadam.

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś pomógł ułożyć mi odpowiedni plan i dietę.

Brzuszki i pompki robię według planu ze stron:"miesniebrzucha.pl" i "100pompek.pl"

W A6W aktualnie robię 7 dzień.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 67

Wzrost: 173

Cel treningowy: Rzeźba

Staż treningowy na słowni: brak

Uprawiane inne sporty: Kickboxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Drążek rozporowy, hantle po 4 kg.

Dieta: Brak

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1208 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5846
proponowałbym mniej treningów w tygodniu ponieważ mięśnie nie zdążą się zregenerować

Pomogłem? to daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2769
Wiatm!
Chciałbym dać swój plan do oceny;) Prosze o poprawe w razie błędów..
PLAN TRENINGOWY: PONIEDZIAŁEK/CZWARTEK : A - klatka + barki + tricepsy
Klatka: -pompki z obciązeniem szerokim rozstawie rąk, ok 110cm. 3x 15 powt. -wyciskanie sztangielkami na skosie 30stopni, 12,12,10,8 powt. - rozpietki na ławce skośnej - 2 serie x 12 powt Barki: - wyciskanie sztangi sprzed głowy do klatki stojąc 12,10,8 powt. - unoszenie ramion prostych ze sztanga 12,10,8, powt -szrugsy 12,10,10 powt Triceps: - francuskie wyciskanie lezac 10,8,8, powt. -wyciskanie sztangi wąsko 12,10,10, powt. -unoszenie ramion nachwytem wzdłuż tułowia 12,10,8 powt.
WTOREK/PIĄTEK : B - nogi + plecy + bicepsy + przedramię
Nogi: - przysiady ze sztanga 10,10,8,6 powt. - wspiecia na palce stojac ze sztanga 15,12,10,10 powt. -atlas (nogi) 4x20 (po 10, góra/dół)/ ew. prosotwanie nog w siadzie
Plecy: -martwy ciag na "prostych"nogach 12,10,8 powt. - Wiosłowanie sztangielka w podporze o ławke 10,10,8,8 powt. - wyciąg górny 4x 12 powt.
Biceps: - uginanie ramion ze sztangą 12,10,8 powt. - uginanie ramion młotkowo 12,10,10 powt. - uginanie jednorącz na udzie (podparcie) 3 serie x 10 powt. na każdą rękę
Przedramię: - zginanie nadgarstków podchwytem 30,25,25,20 powt. - zginanie nagdarstków nadchwytem 15,15,12,10- powt.

Codzienny trening i dieta...a będziesz jak rakieta )

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 746
Proponujesz coś konkretnego?
A dieta? Tez jest potrzebna, czy się obejdzie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6785
dieta jest bardzo ważna jeśli chcesz coś osiągnąć

Życie jest za krótkie żeby być małym i wyglądać tak samo jak inni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 746
Widzę, że Twoim zainteresowaniem jest gotowanie, może mógłbyś mi coś doradzić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 115 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3760
Sproboj treningu ABS II. Przy A6W miesnie nie maja czasu na regeneracje.
Dieta to podstawa aby cos osiagnac
http://www.sfd.pl/Odżywianie-f10.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 746
Czyli w swoim planie trening A6W mam zamienić na ABS II ?
Tylko to zmienić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 746
Moje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wynosi: 2103 kcal
W tym:
540 kcal białka
379 kcal węglowodanów
1184 kcal tłuszczu (Mam nadzieję, że dobrze to wszystko wyliczyłem)

Posiłki rozłożyłem następująco:

Posiłek 1 - 7.00
Posiłek 2 - 9.20
Posiłek 3 - 12.00
Posiłek 4 - 14.40 (przed treningowy)
Posiłek 5 - 16.40 ( po treningowy)
Posiłek 6 - 18.20
Posiłek 7 - 21.30

Jeśli ktoś może, to prosiłbym o pomoc w dobraniu rodzaju żywności jaką mam spożywać gdyż można powiedzieć że jestem kompletnie "zielony" w tym temacie ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do oceny plan na mase mięsniową

Następny temat

Plan do oceny

NutLove