SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ułożeniu diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 787

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 140 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1480
Witam,

Wstęp

Jaki był mój cel, gdy zaczynałem treningi - dobrze wyglądać, co w większości zrealizowałem. Z dosyć grubego chłoposzka (przy wzroście 185 o wadze 95kg) zszedłem do siedemdziesięciu kilku kilogramów (były to czasy liceum, kiedy jeszcze nie miałem pojęcia ani o ćwiczeniach, ani o prawdziwej diecie) czyli odchudzanie polegało tylko na prostych ćwiczeniach - bieganie, rower oraz redukcja kalorii (zmniejszenie ilości sporzywanego pokarmu, bez liczenia kalorii).

Jak jest dzisiaj?

Aktualnie mam 23lata, pracuje, studiuje, regularnie trenuje od ok 7 lat. Fajnie ukształtowałem sobie ciało z jednym wyjątkiem - brzuch. Mój cel treningowy to redukcja tłuszczu zakrywającego mięśnie. (coprawda widać zarysy mięśni brzucha, szczególnie w "górnych partiach mięśni brzucha" ale na dole mam jeszcze troche sadła.

Jak wygląda mój tydzień treningowy?

Poniedziałek - Klata, triceps +ABS2 + trening karate
Wtorek - odpoczynek
Środa - plecy, barki + ABS2 + trening karate
Czwartek - wolne
Piątek - biceps, przedramiona + ABS2 + trening karate
Sobota + Niedziela - wolne (lub ewentualnie trening karate)

ABS2 - robie już 4 poziom, nie mogę przełożyć ćwiczeń na inne dni, rozkład zajęć mi nie pozwala :/

Nie ćwicze nóg, na te partie mięśni szczególny nacisk kładę na treningu karate.

Jak wygląda mój dzień?

Poniedziałek-Piątek

7.00 wstaje
7.30 śniadanie (przeważnie płatki + mleko)
8.00-15.00 Praca (W połowie robie sobie przerwe na zjedzenie kanapek przygotowanych w domu)

ok. 15.15 obiad (tutaj nie mam wielkiego wpływu na wybór produktów, niestety nie stołuje się u siebie) staram się nie jeść ziemniaków tylko np. makarony i ryż

17.00 ok godziny siłowni, chwila przerwy, ABS2
ok 18.30-20.00 zaczynam trening karate.

ok 20.20 jem kolacje, wiem, że kiepska sprawa, ale po takim treningu nie mogę się powstrzymać. Co prawda staram się ograniczać i siedze jeszcze troche wieczorem, ale sam fakt.

Preparaty/Suplementy kedyś brałem Termo Fat Burnera, Po przerwie Cleanburexin. Ostatnio Dosyć dobrze działało na mnie połączenie TFB+Diet control, zrobiłem sobie 2tyg przerwy i właśnie zaczynam Scorch.

Będę wdzięczny za pomoc uwzględniającą mój plan dnia

(Wieczorem postaram się zamieścić zdjęcie i podać dokładne wymiary)

Atualna waga 87kg przy 185cm wzrostu

Zmieniony przez - karnol w dniu 2008-11-07 12:21:11

http://karnol.deviantart.com - moja galeria :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
ok 20.20 jem kolacje, wiem, że kiepska sprawa, ale po takim treningu nie mogę się powstrzymać. Co prawda staram się ograniczać i siedze jeszcze troche wieczorem, ale sam fakt.

Gdybyś nie jadł nic, to dopiero byłaby fatalna sprawa. Rada: nie jedz po 18 jest dobra dla nastolatek czytających kolorowe gazety. Mam nadzieję, że mierzysz w prawdziwą wiedzę.

Po kolei:
1. Zerknij w posty podwieszone
2. Staraj się przyswoić wiedzę jak się żywić, uwzględniając 10-wskazówek żywieniowych i wiedzę skąd czerpać białko, tłuszcz i węgle
3. Dwa-trzy spośród wolnych dni poświęć na trening interwałowy (hiit, do znalezienia w podwieszonych). Cztery dni wolnych od ćwiczeń to bardzo dużo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

JAK POZBYC SIE TLUSZCZU NA BRZUCHU I UDACH?

Następny temat

Jajecznica jako posilke potreningowy.

sosy