SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ułożeniu cyklu suplementacyjnego

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 772

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 344
hej mam 17lat 187cm 76kg ćwiczę od ponad roku. wyglądam tak sobie, nie jestem żadnym talentem;)kupiłem 500g kreatyny,400g glutaminy,6kgmas gain i 3kg białka80% wszystko hitec. poradzono mi że przez pierwszy tydzień mam brać kreatynę z glutaminą a reszte potem dołączyć. czy to dobre rozwiązanie? stosuję tak że faze nasycenia, czy warto? czy do takich odżywek jeszcze mam stosować jakąś sztywna dietę ? jeśli tak to jaka(jak macie jakaś dobrą to wyślijcie)? czy nie za dużo mam tego wszystkiego , nie grozi mi przebiałczenie, albo coś innego? i prosiłbym o podanie jak to wszystko łączyć, godziny,dawki,z czym, aby jak najlepiej to wszystko wykożystać. aha na siłke chodze o 17.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
od diety to bym zaczal z kretka bym sie wstrzymal :> zestaw dobry ale kreatyne bym obstawil ulozyl dobra diete i uzupelnial ja gainerem reszte bym na twoim miejscu odlozyl ale jesli nie dasz sie przekonac a pewnie nie dasz :> to kreatyne bez fazy nasycenia 5g rano 5g po treningu glute po treningu 10-15 g kretke mieszaj z glukoza gainer w przerwach miedzy posilkami i po treningu ale pamietaj najpierw kretka z 20 min przerwy i gainer
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 112308
przede wszystkim powinienes skoopic sie na diecie - ona jest podstawa, nie soople; tu masz linki do przydatnych postoow:

* http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=50408&x  - wstep do odzywiania
* http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=29058&x - faq
* http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=89657 - samodzielne ukladanie diety
* http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=29058&x - robimy mase
* http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=37279&x - tabele wartosci odzywczych

na podst. zawartych tam info, ulooz diete i popros o jej ocene w dziale odzywianie /btw nie licz, ze ktos skomponooje ja za ciebie/

gainer i bialko slooza jako uzoopelnienie podazy makroskladnikoow; stad tez stosoojesz je podloog brakoo ww i b
bialko - porcje ~30-35g na noc, reszta wg zapotrzebowania
gainer - ~70g po treningu ploos jesli potrzeba porcje ~50-70g miedzy posilkami
glootamina - 2g na noc, 2g przed treningiem... btw nie licz na nie wiadomo jakie efekty antykataboliczne

z kreatyna mozesz jeszcze poczekac

Zmieniony przez - Grasik w dniu 2004-02-07 23:55:16

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 304
jest 0,28 a ja wróciłęm z knajpy. niestey w mojej sypialni na..la się sie znajoma parka. Własnie zastanawiam się czy wzywać policję czy pogotowie.
BTW:piersi z kurczaka,cielęcina, tunczyk z puszski bo tani (a czy słyszeliście o szkodliwości ryb pomimo zalet kwasów Omega3?- proszę o komentarz), Złożone węgle no i juz nic nie pisze.

Der Sieg Ist Unser!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

potęcja

Następny temat

1fast400

BF