SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ułożeniu planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 870

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 78
Witam, jestem nowy na tym forum. Z miejsca pragnę zaznaczyć, że przeczytałem już chyba wszystkie umieszczone tu artykuły dotyczące "treningu dla początkujących" - chyba ogrom informacji mnie nieco przytłoczył.

Jestem zdecydowanie początkującym, mam 172 cm wzrostu, ważę 63 kg. (trenuję tak trochę na "łapu capu" od ok. 2 miesięcy, ale chciałbym się za to zabrać już zupełnie poważnie). Ułożyłem stosowną dietę (przy pomocy zamieszczonych na tej stronie artykułów) i staram się jej surowo przestrzegać. Mam szczęście posiadania w domu w zasadzie całego potrzebnego do ćwiczeń sprzętu - mam sztangę prostą (śr.), łamaną, 2 hantle, ławkę (prostą), atlas (choć jak rozumiem nie przyda mi się na moim obecnym etapie ze względu na izolowany charakter wykonywanych na nim ćwiczeń), drążek do ćwiczeń i ok. 70 kg obciążenia. Na trening jestem w stanie poświęcić nawet do 1,5h każdego dnia... i tu rodzi się pewien problem. Znalazłem "atlas ćwiczeń" ( http://www.kulturystyka.pl/atlas/ ) i choć teoretycznie wiem, jak ułożyć odpowiedni plan treningowy to nie mam pojęcia jak się do tego odpowiednio zabrać. Może to wynik mojej niskiej inteligencji, ale to zadanie mnie odrobinę przerasta ;) i chciałbym prosić doświadczoną część tego forum o pomoc w ułożeniu stosownego zestawu ćwiczeń - jakie ćwiczenia wykonywać na danym treningu, w jakiej kolejności, jakie przerwy robić między treningami itd.

Chodzi mi oczywiście o trening masowy, "ogólnorozwojowy".
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!