SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w treningu redukcja tłuszczu + zwiększenie masy mięśniowej

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Ilość wyświetleń tematu: 1024

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Waga

82

Wzrost

170

Staż treningowy

piłka nożna + bieganie - 13 lat

Obwód pasa

90

Obwód klatki piersiowej

105

Obwód uda

40

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Obecne piłka nożna amatorsko dwa razy w tygodniu

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

bieganie, siłownia

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

nie

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

średnie

Cel/problem/opis

redukcja tłuszczu + lepsza sylwetka
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 27
Witam chciałbym zredukować tkankę tłuszczowa o jakieś 15 - 13 kilo, przy czym zwiększyć delikatnie masę mięśniową a także poprawić sylwetkę. Jakieś 3 lata temu przestałem grać w piłkę powiedzmy zawodowo gdyż od 8 roku życia czynnie uprawiałem ten sport grając w 4 lidze, a także biegałem na duże dystanse. Po czasie gdy zakończyłem swoją aktywność fizyczną z pewnych powodów w półtora troku z masy 69 kg przytyłem do ponad 80 kilo. W ostatnim roku co jakiś czas przez 2 tygodnie udawało mi się biegać a także chodzić na siłownię lecz niestety przez różne czynniki przerywałem trening. Teraz gdy skończyłem studia i mam dużo czasu wolnego chciałbym wziąć się ostro za siebie i osiągnąć zamierzone cele.

Obecna waga - 82 kg
Wzrost - 170
Wiek - 23 lataącznoś
Zawód wykonywany - Telemonter urządzeń łączności i automatyki pod ziemią (pracuję na kopalni)
Dzienne zapotrzebowanie kalorii przy aktualnej masie ciała bez treningu - 3433 kcal

Zamierzam trenować od 3 do 5 razy w tygodniu siłownia + trening aerobowy (rower stacjonarny 35 km bądź bieganie 10 km)

Ze względy na to że, jestem powiedzmy laikiem w sprawach treningowych moje pytania brzmią

- Czy trening aerobowy lepiej stosować przed czy po siłowni ?

- Jakie ćwiczenia stosować na siłowni małe obciążenia więcej powtórzeń czy duże obciążenie mało powtórzeń?

- Czy na siłowni co trening zmieniać ćwiczone partie grup mięśniowych czy każda partia po trochu na każdym treningu

- Spożywać ilość kalorii według dziennego zapotrzebowania przy takiej intensywności treningowej czy obniżyć dawkę spożywanych kalorii ?

- Jakie suplementy warto by było kupić bądź czy w ogóle są potrzebne ?


Jeżeli nie udzieliłem wszystkich niezbędnych informacji postaram się coś dopisać gdy zajdzie taka potrzeba.

Z góry dziękuje za pomoc



Zmieniony przez - bosyjno w dniu 2013-06-30 09:10:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Musisz określić czy chcesz nabrać masy mięśniowej czy spalić tłuszcz, niestety te dwie rzeczy nie idą ze sobą w parze.

- Czy trening aerobowy lepiej stosować przed czy po siłowni ?

- Po siłowni lub w dzień od niej wolny

- Jakie ćwiczenia stosować na siłowni małe obciążenia więcej powtórzeń czy duże obciążenie mało powtórzeń?

- Powtórzenia 6-12, w zależności od ćwiczenia


- Czy na siłowni co trening zmieniać ćwiczone partie grup mięśniowych czy każda partia po trochu na każdym treningu

- Dla Ciebie najlepszym treningiem będzie FBW - trening całego ciała na jednym treningu

- Spożywać ilość kalorii według dziennego zapotrzebowania przy takiej intensywności treningowej czy obniżyć dawkę spożywanych kalorii?

- Jeśli chcesz budować masę mięśniową to musisz zwiększyć, jeśli spalać tłuszcz zmniejszyć

- Jakie suplementy warto by było kupić bądź czy w ogóle są potrzebne ?

- Możesz pomyśleć o białku potreningowo

Wrzuć zrzut Twojej diety, bo to od niej wszystko będzie zależało.

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html

Lektura dla Ciebie: http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-06-30 09:26:02

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 27
oto zrzut tego co mniej więcej jem codziennie





Zmieniony przez - bosyjno w dniu 2013-06-30 09:55:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 27
aha i jeszcze jedno pytanko, chodzi o to czy przed treningiem i po mam np zjeść batona czy coś innego zawierającego cukry proste, jak np owoce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9344 Napisanych postów 153732 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1205519
za malo kalorii na start 2500 kcal

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 27
A czy taki rozkład posiłków może być ? między 14 a 16 trening.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 27
a i mam pytanko czy siłownia wystarczy np 2 razy w tygodniu ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

CARB CYCLING

Fruti new