SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1270

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 48
Witam.
Mam na imię Krzysiek, mam 24 lata, wzrost 182cm, waga 70kg. Mam lekki brzuszek, no i chude ręce i nogi. Ostatnio kupiłem sobie odżywki, ale wiem, że bez odpowiednio dobranego treningu na nic mi się one nie przydadzą. Zależy mi na zgubieniu brzucha i wyrzeźbieniu mięśni by dobrze wyglądać. Chciałbym ćwiczyć w domu, mam hantle, które można skręcać od ok 5-15kg, mam sprężyny do rozciągania. Od tygodnia codziennie także biegam. Jakie ćwiczenia powinienem wykonywać by wyrzeźbić sobie ciało? Chciałbym też wiedzieć jak najlepiej połączyć trening z odżywianiem tzn. kiedy jeść posiłki, a kiedy trenować? Np. 9 śniadanie, 15 obiad, 17trening, 19 kolacja? Ile dziennie powinienem ćwiczyć na początku (czasowo)? Jestem osobą pracującą, mogę sobie dostosować dowolnie czas pracy, ale wolałbym pracować w godzinach od 9-15, a w pozostałych znaleźć odpowiedni czas na trening. Jakie przerwy i czy w ogóle robić przerwy między ćwiczeniami? Czy poza treningiem mogę wykonywać brzuszki codziennie przed pójściem spać by jeszcze bardziej je dopalić? Proszę o pomoc.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 24

Waga: 70

Wzrost: 182

Cel treningowy: wyrzeźbienie ciała (nie masa)

Staż treningowy na słowni: nigdy wcześniej nie ćwiczyłelm

Uprawiane inne sporty: bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): hantle, sprężyny (5 doczepianych)

Dieta: jem tak jak zawsze

Przeciwskaznania medyczne: miałem kiedyś wrzody - wyleczone

Zażywane suplementy: W sklepie polecono mi jakieś Nitro-tech hardcore (białko?), L-Glutamine, Animal Pump Creatine
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35589
Drogi Krzysztofie!

Przechodzimy od razu do sedna:
1.Odżywkom powiedz pa pa
2.Planu za ciebie nikt nie ułoży, ale z tym co masz możesz spokojnie robić trening domatora (więc przejdź do tego działu)
3.Trenować powinieneś 3 razy tygodniowo, zresztą, w dziale "Trening w domowych warunkach" będą wszystkie potrzebne informacje
4.Zajrzyj też ( a może przede wszystkim, jeśli oczekujesz dobrych efektów ) do działu "Odżywianie"
5.Odżywki komuś opchnij, jak nie to przechowaj na później (dużo) a zainwestuj w drążek rozporowy ( taki rozpychany do futryny drzwi )
To by było chyba na tyle. Pisz w razie wątpliwości!

ps: TY chcesz masy, wierz mi Rzeźbić nie masz czego
pozdro!


Zmieniony przez - Alucard666 w dniu 2008-06-09 19:35:08

"In the end, everybody bleeds the same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 48
czyli co gościu, który mi sprzedał odżywki wcisnął mi kit? Na nic mi się nie przydadzą? Chodzi mi o powiedzmy takie ciało - http://img510.imageshack.us/img510/970/c1thumbyb6.jpg nie o to, abym był jak Pudzian.
da się coś takiego osiągnąć bez odżywek w 2 miesiące (hehe to ważne)?? no i może trochę za bardzo siebie pojechałem. Mam jakieś tam mięśnie już hehe no i jestem ogólnie silny. Tylko trochę obrosłem tłuszczykiem. (nie jestem otyły). Chyba jednak będę musiał iść do jakiegoś trenera na siłownię i poprosić o radę czyż nie? Dzięki za odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35589
http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_PLANÓW_TRENINGOWYCH-t398495.html
To sobie poczytaj, jeśli masz już jakiś staż, to trening FBW jest dla ciebie. Do trenera możesz się udać aby uzyskać pomoc przy wykonywaniu ćwiczeń, a jeśli ktoś będzie Ci proponował odżywki to mu odmów. To oczywiste że w sklepie Ci je polecali bo to ich praca, nie dbają o Ciebie tylko zarobek, MY to co innego!!

Zmieniony przez - Alucard666 w dniu 2008-06-10 12:02:13

"In the end, everybody bleeds the same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 48
Ok. Dzięki. Poczytałem już tutaj trochę i wiem od czego zacząć. Nawet nie wiedziałem ile błędów robiłem w przeszłości ćwicząc sobie od tak w domu. Ok więc plan mam taki: pojadę na razie z ACT 3 razy w tygodniu (pn, śr, pt) + 2 razy ABS (wt, sob). Dodatkowo 5 razy w tygodniu bieganie (pn-pt) o 22 wieczorem. Może być? Rano nie mam na to czasu, no chyba, że wstanę o 7 rano. Odłożę odżywki na bok i zobaczę efekty. Dieta... postaram się jakoś przestawić choć moja rodzina lubi wyszukane jedzenie. Jakoś się od tego odetnę. Jakieś dodatkowe sugestie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35589
Myślę że aeroby 2x tydzień spokojnie wystarczą, ja na twoim miejscu wogule bym z nich zrezygnował bo nie masz co spalać, masz dobrą wagę! Zamiast abs polecam robić ćwiczenia na brzuch w ACT (np: przyciąganie kolan do klatki w zwisie na drążku i spięcia tułowia).
Poza tym, nie licz że osiągniesz zbyt duzo przez dwa miesiące, na efekty trzeba trochę poczekać, choć na początku są one największe.

pozdro

"In the end, everybody bleeds the same"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trener24.pl pytanie

Następny temat

Areoby po urazie

Fitmeal