SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w suplementacji.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1560

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 83
Witam bardzo gorąco wszystkich forumowiczów - jestem tutaj pierwszy raz.
Niedawno kupiłem BCAA ESSENTIAL 2:1:1 POWDER 14 Superior 420g + Olimp ISO PLUS Powder 1505g + USA Labs Cutting Edge 120tab.
Ćwiczę na siłowni od września roku 2014, wtedy ważyłem 85kg, kiedy zacząłem ćwiczyć i jeść zdrowiej, przybyło mi 8 kg. Obecnie ważę 93kg i okres wakacyjny chciałem poświęcić na konkretnym zredukowaniu tkanki tłuszczowej. Mam trening z dużą ilością powtórzeń, który będę wykonywał cztery razy w tygodniu, a po każdym z nich dodatkowe kilkanaście minut biegania. W pozostałe dwa dni mam zamiar biegać, lecz już na świeżym powietrzu, ok. godziny. Niedzielę pozwalam pozostawić sobie wolną. I już przechodzę do pytania: Jak, kiedy i ile brać te trzy produkty? (wyłączając USA Labs Cutting Edge, bo to wiem) Sam sprzedający w Olimpie doradza jedno, kolega mówi co innego, a na forum widzę zupełnie inne rzeczy. Moje kolejne pytanie brzmi następująco: Czy warto na redukcji pić cztery razy w tygodniu napój izotoniczny ( Olimp ISO PLUS Powder )? Jeżeli tak to w jakich proporcjach, co ile podczas treningu? Słyszałem różne opinie, w razie czego mam możliwość odsprzedania koledze. Moim głównym celem jest utrata podczas wakacji kilku kilogramów, bez większej utraty tkanki mięśniowej.
Pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert