SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w suplementacji

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 376

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
Siema dziki. Chcę abyscie dobrali mi cyklonik. Za 4 tygodnie koncze na dx3, nitro1 dla pompki, nie pisze o zma, witaminach, witargo i bialku. Dzis z kolegą zamawiamy kolejne suple na nastepny cykl i zastanawiam sie co bedzie najlepszym wyborem. Dx3 fajnie na mnie dziala lekkie przyrosty sa mysle ze pod koniec bedzie ciekawie:) mysle nad podobna forma lub dorianem. Chce do tego dorzucic np gold test z iron horse poniewaz ma ciekawych pare ziółek lecz nie powiem ze po zma attack z bio tech dobrze sie czuje he. Za 4 tygodnie planuje przerwe do 5 tygodni na amino anabol, zma, witaminki, witargo, bialko i oczywiscie dopieta dieta. Chce odpoczac od wszystkiego zeby na kolejnym cyklu byla petarda tak jak teraz. Czekam na mądre wypowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
Zapomnialem napisac o becie którą spozywam i będę spozywal:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10402 Napisanych postów 10013 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311414
jak się dobrze czujesz na tych suplementach, widzisz że działają to nie musisz ich zmieniać tylko na kolejnym cyklu skorzystać z ich pomocy
możesz dalej jechać na DX3, dorzuciłbym do tego beta alaninę, cytrulinę i/lub argininę i ewentualnie jako przedtreningowo kofeinę, taki zestaw suplementów solo, bez kupowania gotowych powinien Cię zadowolić, bo masz tam wszystko czego ptorzebujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
Cieszy mnie Twoja wypowiedź poniewaz pomyslalem o tym samym. Nitrobolon 1 ktory uzywam troche pomperow ma ale chce skorzystać na nastepnym cykliku bomb z 7nutrition :) na sfd sklep niby nowość sklad tez mi pasuje:) a co sadzisz o tym gold test z iron horse? Warty uwagi? Po zakonczonej kuracji tesc mocno nie spadnie? Niby blokuje estrogeny to jeden plus jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
Sama cytrulina i aakg tez fajna opcja do tego kofeina z guarana:) lecz ciekawi mnie bardziej ten dodatek do cyklu test gold z iron horse.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10402 Napisanych postów 10013 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311414
jeżeli masz testosteron w normie to ten suplement Ci nic nie da, na kuracji takimi substancjami teść ani nie spadnie ani nie podniesie się, nie musisz się obawiać, bo na to większy wpływ na Twój tryb życia, trening+odpoczynek, dieta, jakbyś miał jakieś objawy niskiego to wtedy możesz zrobić badania i pomyśleć dopiero o włączeniu czegoś takiego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
Ok to zrobie najpierw badania i wredy stwierdze brac czy nie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
Nawet jesli mam testosteron w normie to czy przy budowaniu masy mięśniowej ten suplement mi nie pomoze? Np jak stosowalem animal stak to efekt byl fajny miesnie twardsze i bardziej gestrze, wyraziste jak dociety dziad:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10402 Napisanych postów 10013 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311414
jeżeli uważasz, że na Ciebie działał i takie widziałeś efekty to możesz jak najbardziej stosować, bo o to w tym wszystkim chodzi nawet jeżeli to miałby być tylko efekt placebo, aczkolwiek uważam osobiście, że można te pieniądze lepiej spożytkować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
W jaki sposób:)? Nie mow ze w jedzenie bo zarcie jest ok:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2124
Oddzielnie kupic kozieradke i tribulisa np:)?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

White Flood & Green Magnitude - 4 lata po terminie, troszkę zakurzone xD

Masa