SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w przytyciu.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 648

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 136 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1881
Siema, zaczne od tego ze pisze z telefonu wiec prosze nie zwracac uwagi na brak polskich znakow. Zaczne od tego ze moje problemy zaczely sie w wieku 13 lat kiedy zaczalem palic papierosy (teraz mam 21). Kiedys bylem gruby i mialem ciemna karnacje ale gdy zaczalem palic i wszystko sie zmienilo, od osmiu lat jestem chudy, blady a lekarz stwierdzil ze mam 20 kg niedowagi. Warto dodac ze mam 180cm wzrostu i waze 65kg. Teraz gdy nie pale od czterech dni chce cos ze soba zrobic. Jedtem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc, nie chce mi sie czytac 9999 stron z przydatnymi informacjami wiec jesli jest taka opcja to poprosze o te przydatne linki (te na prawde wazne). Probowalem wszystkiego ale dalej oprozniam sie jakies dwa razy dziennie (jakby to co zjadlem bylo w tym samym dniu wydalone choc jest to chyba niemozliwe. Chce tez dodac ze mieszkam w anglii i pracuje takze z dostepem do roznego rodzaju jedzenia nie mam problemow (mini Snickersy czy Mars w napoju to nic nienormalnego) a ze mam dobra prace to o cene nie musicie sie martwic. Zalezy mi na przytyciu do 80 kg, w miedzy czasie chce zainwestowac w hantle. Probowalem liczyc ile potrzebuje kalorii ale nic z trgo nie rozumiem. Prosze o pomoc, bede wdzieczny.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3035 Napisanych postów 51765 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349848