SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ocenie Treningu/diety/suplementacji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 588

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
Witam niedawno tak na serio postanowiłem się sobą zająć ale ponieważ jestem zielony jak ogórek proszę o pomoc.
trenuję na siłowni ok 8 miesięcy z czego pół roku już bardziej regularnie. Moim celem jest spalić trochę tkanki tłuszczowej i przybrać na masie mięśniowej. Proszę o opinie treningu i diety

TRENING 3 razy w tyg

1 dzien
KLATKA
-wyciskanie sztangi leżąc
-wyciskanie sztangi na ławce łamanej ugiętej
-przenoszenie
-rozpiętki
BICEPS
-modlitewnik + sztanga łamana
-podnoszenie hantli siedząc na ławce
-podnoszenie sztangi prostej stojąc

2 dzień
PLECY
-podciąganie do mostka
-podciąganie za plecy
-oparty o ławkę przenoszenie jednego hantla z boku
-wiosłowanie
TRICEPS
-wyciskanie francuskie
-ciągnięcie w dół krótkiego podwieszonego gryfu
-uginanie wyprostowanej nad głową ręki z hantlem
3 dzień
BARKI
-wyciskanie siedząc sztangi nad głową
-przenoszenie hantli bokiem stojąc
-siedząc na ławce obejmując kolana przenoszenie hantli

NOGI
-suwnica
-prostowanie i uginanie nóg z obciążeniem leżąc na ławce


DIETA 5 posiłków
Śniadanie 8.00
-pół kefiru z płatkami owsianym i bakaliami

2 śniadanie 11.00
-2 kanapki z szynką, pomidorem i oliwą
-ewentualnie jajko na twardo

obiad 14.00
-ryż lub kasza
-mięso(najczęściej kurczak)
-jakaś zielenina

podwieczorek 17.00
-jabłko
-kanapka z serkiem kanapkowym naturalnym

kolacja 20.00
-kanapka z serkiem


do tego ostatnio postanowiłem skorzystać z promocji i zakupiłem kreatynę + dekstrozę + l-glutamina

planuję jeszcze wprowadzić jakieś areoby ale nie cierpię biegać więc się jeszcze zastanawiam

Proszę o opinie czy to co robie ma jakikolwiek sens i co by trzeba zmienić:)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 79

Wzrost: 178

Cel treningowy: spalenie tłuszczu, budowa mięśni

Staż treningowy na słowni: 8 miesięcy

Uprawiane inne sporty: tenis stołowy

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: -

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23960
plan słabiutki

dieta też do dupy,jak ją poprawisz to daj do sprawdzenia do działu odżywianie

ciężary w podstawowych ćwiczeniach,ostatnio przerabiany plan?

dekstroza i glutamina nie działają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
no dobra ok juz widze ze mam wszystko źle ale czy mogłbym prosić o jakieś konkrety co zmienić w treningu? diete rozpisze od nowa z tego co widze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23960
odpowiedz wcześniejsze pytania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
to jest plan ktory wykonywałem przed wakacjami i teraz chciałem do niego wrócić pare miesiecy wczesniej jakis ogólny.
obciążenia teraz po przerwie wakacyjnej
Klatka
-wyciskanie sztangi leżąc 4 serie 10-8-8-6 powtórzeń po 50,55,60,65 kg
Biceps
-podnoszenie sztangi prostej serie tak samo 18,23,28,30 kg
barki
-wyciskanie nad głową 35, 40 ,42.5 45 kg
triceps
-wyciskanie francuskie 10,12,15,18 kg

mniej wiecej tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23960
wyciskanie,martwy ciąg,przysiad o te ćwiczenia chodzi - czemu ich nie wykonujesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
jeżeli chodzi o martwy ciąg i przysiady z obciążeniem to mam obawy czy nie obciążają aby zbyt kręgosłupa a na to nie moge sobie pozwolić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23960
jakieś przeciwskazania?co z kręgosłupem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
zarówno boczne skrzywienie jak i pogłębienie(lordoza?) co za tym szło zrotowane kręgi czy jakoś tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23960
Rozumiem że chcesz pogłębić wady postawy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
nie dlatego nie chce obciążać nadmiernie kręgosłupa a równocześnie wzmocnić podtrzymujące go mięśnie i ogólnie nad sobą popracowac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia a sztuki walki

Następny temat

Trening bez dłoni :( - FBW

nutlove nowy