SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ocenie Treningu/diety/suplementacji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 585

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
Witam niedawno tak na serio postanowiłem się sobą zająć ale ponieważ jestem zielony jak ogórek proszę o pomoc.
trenuję na siłowni ok 8 miesięcy z czego pół roku już bardziej regularnie. Moim celem jest spalić trochę tkanki tłuszczowej i przybrać na masie mięśniowej. Proszę o opinie treningu i diety

TRENING 3 razy w tyg

1 dzien
KLATKA
-wyciskanie sztangi leżąc
-wyciskanie sztangi na ławce łamanej ugiętej
-przenoszenie
-rozpiętki
BICEPS
-modlitewnik + sztanga łamana
-podnoszenie hantli siedząc na ławce
-podnoszenie sztangi prostej stojąc

2 dzień
PLECY
-podciąganie do mostka
-podciąganie za plecy
-oparty o ławkę przenoszenie jednego hantla z boku
-wiosłowanie
TRICEPS
-wyciskanie francuskie
-ciągnięcie w dół krótkiego podwieszonego gryfu
-uginanie wyprostowanej nad głową ręki z hantlem
3 dzień
BARKI
-wyciskanie siedząc sztangi nad głową
-przenoszenie hantli bokiem stojąc
-siedząc na ławce obejmując kolana przenoszenie hantli

NOGI
-suwnica
-prostowanie i uginanie nóg z obciążeniem leżąc na ławce


DIETA 5 posiłków
Śniadanie 8.00
-pół kefiru z płatkami owsianym i bakaliami

2 śniadanie 11.00
-2 kanapki z szynką, pomidorem i oliwą
-ewentualnie jajko na twardo

obiad 14.00
-ryż lub kasza
-mięso(najczęściej kurczak)
-jakaś zielenina

podwieczorek 17.00
-jabłko
-kanapka z serkiem kanapkowym naturalnym

kolacja 20.00
-kanapka z serkiem


do tego ostatnio postanowiłem skorzystać z promocji i zakupiłem kreatynę + dekstrozę + l-glutamina

planuję jeszcze wprowadzić jakieś areoby ale nie cierpię biegać więc się jeszcze zastanawiam

Proszę o opinie czy to co robie ma jakikolwiek sens i co by trzeba zmienić:)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 79

Wzrost: 178

Cel treningowy: spalenie tłuszczu, budowa mięśni

Staż treningowy na słowni: 8 miesięcy

Uprawiane inne sporty: tenis stołowy

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: -

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
plan słabiutki

dieta też do dupy,jak ją poprawisz to daj do sprawdzenia do działu odżywianie

ciężary w podstawowych ćwiczeniach,ostatnio przerabiany plan?

dekstroza i glutamina nie działają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
no dobra ok juz widze ze mam wszystko źle ale czy mogłbym prosić o jakieś konkrety co zmienić w treningu? diete rozpisze od nowa z tego co widze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
odpowiedz wcześniejsze pytania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
to jest plan ktory wykonywałem przed wakacjami i teraz chciałem do niego wrócić pare miesiecy wczesniej jakis ogólny.
obciążenia teraz po przerwie wakacyjnej
Klatka
-wyciskanie sztangi leżąc 4 serie 10-8-8-6 powtórzeń po 50,55,60,65 kg
Biceps
-podnoszenie sztangi prostej serie tak samo 18,23,28,30 kg
barki
-wyciskanie nad głową 35, 40 ,42.5 45 kg
triceps
-wyciskanie francuskie 10,12,15,18 kg

mniej wiecej tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
wyciskanie,martwy ciąg,przysiad o te ćwiczenia chodzi - czemu ich nie wykonujesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
jeżeli chodzi o martwy ciąg i przysiady z obciążeniem to mam obawy czy nie obciążają aby zbyt kręgosłupa a na to nie moge sobie pozwolić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
jakieś przeciwskazania?co z kręgosłupem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
zarówno boczne skrzywienie jak i pogłębienie(lordoza?) co za tym szło zrotowane kręgi czy jakoś tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
Rozumiem że chcesz pogłębić wady postawy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89
nie dlatego nie chce obciążać nadmiernie kręgosłupa a równocześnie wzmocnić podtrzymujące go mięśnie i ogólnie nad sobą popracowac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia a sztuki walki

Następny temat

Trening bez dłoni :( - FBW

nutlove nowy