SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w obraniu celu.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 585
Witam , mam na imię Bartek :)
A więc mam problem , ponieważ ćwicze już lekko ponad pół roku przez rok szkolny siłownia , czasem w domu tym co mam.
Moja waga to 76kg przy wzroście 175cm. Potrzebuję pomocy , bo nie wiem po prostu co robić czy ćwiczyć tak jak robie to do tej pory czy może jakiś trening zastosować prosilbym o pomoc forumowiczów. Zbierałem się z miesiąc aby założyć ten temat.
Jeśli ktoś będzie skłonny do pomocy , wrzuce zdjęcia i opisze trening,diete (której nie ma) i inne.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 100 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2459
to opisuj .. bo wiele o Tobie nie wiemy i wypełnij ankietę działu ANKIETA

Pomogłem ? Daj SOGA

Masz 13 -18 lat chcesz zacząć ćwiczyć a nie masz możliwości pójść na siłownie ?? POLECAM Trening dla początkujących w domowych warunkach:http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 585
Dzięki za szybką odp :) Już wszystko uzupełniam i dodaje.

Wiek : 16
Waga : 76
Wzrost : 175
Staż treningowy: 5-6 msc
Obwód pasa 85
Obwód klaty: 94
Obwód uda:56
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Nic warte wspomnienia. Prócz oczywiście treningów :)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Nic
Stan zdrowia: Bdb
Preferowane formy aktywności fizycznej: Piłka ręczna , od września się zapisuje do teamu szkolnego.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Kreatyna po 2 miesiącach ćwiczeń
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: Nic
Wrażliwość na stymulanty: Nic godnego wspomnienia.
Możliwosci finansowe:W miare ograniczone.
Cel/problem/opis:Jak wyżej :)

A tu foty : Focie

Zmieniony przez - Bartek12345f w dniu 2014-06-27 20:55:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 100 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2459
rozumiem że Twój cel to masa .. czy jak ?? ułóż dietę (suplementy nie będą na razie potrzebne ew. jakieś białko do uzupełnienia) zadbaj o prawidłowe odżywianie to podstawa rozpisz plan jaki wcześniej stosowałeś i jaki masz dostęp do sprzętu

Pomogłem ? Daj SOGA

Masz 13 -18 lat chcesz zacząć ćwiczyć a nie masz możliwości pójść na siłownie ?? POLECAM Trening dla początkujących w domowych warunkach:http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 585
Dąże raczej do sylwetki wyrzeźbionej i bardziej atletycznej lecz nie wychodzi mi to ;x
Mój plan Pn-PT ogólnorozwojowe ćwiczenia na siłowni (W roku szkolnym) Ponieważ posiadam tam dostęp do tego typu rzeczy.

Ostatnie 2 tyg szkoły Pn-Klata Wt-Biceps i przedramie Śr-triceps i plecy Czw-Ogólne Pt-miały być nogi ale w piątek nie moge ćwiczyć gdyż mam dzień wyjazdu a siłownia znajduje się w internacie więc nie mam czasu.

Teraz mam u siebie w domu Sztange łamaną obciążenie do niej to 30kg ale starcza w zupełności, 2x hantle po 10kg i to w sumie tyle

Kiedyś próbowałem aeroby i przez tydzień wychodziło potem odpuściłem.
Chciałbym coś z dietą zadziałać lecz nie mam możliwości , jem to co jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 585
Pomóż , ziooom czekam na answer :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 100 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2459
a więc tak tu masz najważniejsze tematyhttp://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html czytaj i pogłębiaj swoja wiedzę.. jeżeli masz możliwość iść na profesjonalną siłownię to ułóż sobie plan FBW/SPLIT (wybór zależy od Ciebie jak Ci będzie wygodniej) jeżeli nie masz możliwości pozostało Ci ćwiczyć w domu. Oto moja propozycjahttp://www.sfd.pl/Trening_siłowy_w_domu__film!-t825837.html i najwżniejsza kwestia to DIETA( 70% sukcesu) nie musisz stosować perfekcyjnej diety ale stosuj chociaż 10 wskazówek żywieniowych to już coś http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html
Powodzenia ! możesz wrzucać w tym temacie plan/ diete ktory ulozyles a na pewno ktos je oceni i w razie błędów skoryguje

Zmieniony przez - Johny 96 w dniu 2014-06-28 00:08:43

Pomogłem ? Daj SOGA

Masz 13 -18 lat chcesz zacząć ćwiczyć a nie masz możliwości pójść na siłownie ?? POLECAM Trening dla początkujących w domowych warunkach:http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 585
Ok , zaraz zaczne wszystko czytać. Dzięki za wsparcie , jak mi temat nie ucieknie gdzieś na sam dół , że nie będę mógł go znaleźć to tam wrzuce czasem raporcik :) sog 4 you.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 734 Napisanych postów 34664 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 254640
jak dążysz do sylwetki fit to bez odpowiedniej diety i treningu silowo-aerobowego nic nie wyjdzie - takze na tym się głównie skup
ukladaj, my poprawimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 585
Przysiąde nad tym układaniem , akurat bym już powoli od pon startował z tym planem ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 585
Więc ,,plan'' został ułożony oraz zalążki diety ;)
Oczywiście przed każdym treningiem 10min rozgrzewki.
Po każdym treningu chciałbym dodać aeroby 30-40 min tylko nie wiem czy lepiej przed czy po treningu.
Poniedziałek: Pompki 9x25
Ćwiczenie brzucha abs-8min
(coś by się jeszcze przydało ale nie mam pomysłu co tu wrzucić)


Wtorek:Biceps 10kg po 16 powtórzeń na jedną ręke serii:6
Sztanga łamana - tutaj prosze mi wybaczyć gdyż nie znam terminologii jakie to dokładnie ćwiczenie
(Sztange łape nadchwytem i unosze do góry na wysokość klatki piersiowej)
Przedramie- Używam tutaj łamanej.

Środa:Biceps- robie tym razem sztangą łamaną.
Rozpiętki 10kgx2 niestety nie mam ławeczki więc podłoga mi starczy.
Pompki 9x25

Czwartek:Barki 7kg 16x6
Pompki 9x25
Triceps

Piątek: Jeszcze nic.


Kilka informacji:
Moje zapotrzebowanie kaloryczne właśnie wyliczyłem:
2880.81
Procent tkanki tłuszczowej:17%

Z obserwacji wynika iż jestem mezomorfikiem i w małym stopniu endo.


Dieta:Staram się unikać chipsów , czekolady,różnego rodzaju słodyczy lecz nie zawsze mi to wychodzi.
Od teraz mam zamiar zacząć jeść mało a często tzn jakieś owoce ew warzywa czy też chleb żytni tak co 3h około 200kcal pare razy w ciągu dnia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań..(zaczynam ćwiczyć)

Następny temat

Pytanie o redukcje

Wheya