SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w modyfikacji treningu push and pull

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 72

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 162
Cześć,

wracam od poniedziałku na siłownię po dość długiej przerwie (dobre kilka lat) i dobrych kilkunastu kilogramach więcej :) Pamiętam, że w mojej ostatniej przygodzie z siłownią efektywny był trening push and pull. Znalazłem sobie taki trening: https://www.sfd.pl/Push_Pull-t1135960.html

Z tym, że mam kilka pytań:
Dzień 2 PULL
-Podciąganie na drążku 4x8 - jestem w stanie podciągnąć się może ze 2 razy, czy tutaj zastosować jakieś inne ćwiczenie? (np. ściąganie drążka do karku na maszynie? czy zacząć od "opuszczania"?)
-Martwy ciąg na prostych nogach 4x12 - czy można tutaj robić klasyczny martwy ciąg?

Oprócz treningów 3x w tygodniu, chodzę również na squasha (1-2 w tygodniu), czy do treningu na siłowni dokładać na koniec areoby?

Z góry dzięki za pomoc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 256 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24806
Z drążkiem daj opuszczanie, to jest bardzo ważne ćwiczenie, automatycznie jak zaczniesz się podciągać więcej to będziesz brać więcej w innych ćwiczeniach.
Pamiętam jak ani razu się nie mogłem podciągnąć nachwytem szeroko, jak zrobiłem z 10x powtórzeń to od razu na OHP brałem kilkadziesiąt KG więcej (jak zacząłem się podciągać to zrezygnowałem z OHP, a potem dodałem OHP więc zdecydowanie warto) :D



Zmieniony przez - najdus w dniu 2019-05-31 16:38:20

Zmieniony przez - najdus w dniu 2019-05-31 16:38:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3916 Napisanych postów 54339 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 702699
pSxCs
Cześć,

wracam od poniedziałku na siłownię po dość długiej przerwie (dobre kilka lat) i dobrych kilkunastu kilogramach więcej :) Pamiętam, że w mojej ostatniej przygodzie z siłownią efektywny był trening push and pull. Znalazłem sobie taki trening: https://www.sfd.pl/Push_Pull-t1135960.html

Z tym, że mam kilka pytań:
Dzień 2 PULL
-Podciąganie na drążku 4x8 - jestem w stanie podciągnąć się może ze 2 razy, czy tutaj zastosować jakieś inne ćwiczenie? (np. ściąganie drążka do karku na maszynie? czy zacząć od "opuszczania"?)
-Martwy ciąg na prostych nogach 4x12 - czy można tutaj robić klasyczny martwy ciąg?

Oprócz treningów 3x w tygodniu, chodzę również na squasha (1-2 w tygodniu), czy do treningu na siłowni dokładać na koniec areoby?

Z góry dzięki za pomoc!


Możesz dać podciąganie na drążku w większej ilośc serii np 6 serii po 2 powtórzenia z wolnym negatywem, ewentualnie możesz dać jakieś ułatwienia jak guma oporowa.
Możesz robić martwy ciąg w wersji klasycznej jak najbardziej.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Masa