SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w interpretacji wyników.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1921

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 474 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20088
Witam. Chciałbym prosić i pomoc w interpretacji wyników. Głównie chodzi mi o progesteron , pierwszy raz mam tak wysoko , zawsze mialem sporo ponizej normy a teraz jest grubo powyzej. Jest sie czym martwic ? Tez pytanie czy moge miec przez to zmniejszone libido ? I druga sprawa czym porządnie zbije estro , bo symexu jem tabletke dziennie i jest taki wynik , widocznie za slaby dla mnie. Na proby watrobowe leci heparegen czy cos lepszego mozecie polecic ? Z góry dzięki za pomoc.













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1601 Napisanych postów 56732 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 264346
Czy od progesteronu mogą wystąpić problemy z libido - tak?
Czy akurat u Ciebie to ma wpływ - nie wiadomo.

Test ładnie, bardzo wysoko. Estro powiedzmy, że w normie jak na tak wysoki poziom testa.

Najgorsze jest to, że progesteron ciężko zbić, trzeba kombinować z DHT chyba najprędzej.

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 474 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20088
A jakie skutki uboczne moze powodowac tak wysoki poziom progesteronu ?Oprocz wlasnie spadku libido. Generalnie jak bylem na dece to progesteron mialem niziutko i tak sie sklada ze akurat mialem ja odpalac ale to nie ma wplywu zapewne na progesteron. Moge sprobowac mastera moze cos obnizy ten progesteron , ale na prawde to jest dziwne , bo zawsze mialem ponizej normy...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 2865 Napisanych postów 16218 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 194038
Mocznik ostro wywalony w gore, zacznij odkwaszac organizm (warzywa) lub( i) alkala N

Chcesz byc naprawde wielki.... to skup sie na swojej diecie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 474 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20088
Warzyw wpierdzielam mase , ale zainwestuje w alkane , dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 311
zrób krzywą inulinowo-glukozową 3 pkt. glukoza jest za nisko, profil lipodowy do poprawy. nie własciwe proporcje hdl do ldl. Napraw wątrobę i powtórz badania. NAC, TUDCA i będzie ok z wątrobą.


Zmieniony przez - michałPiechos w dniu 2017-08-27 13:53:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 474 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20088
Profil lipidowy wiadomo dlaczego , zeby sie poprawil, musialbym zejsc z bomby zapewne. Jem tylko zdrowe tluszcze i kap o3 ed. Co do watroby mam heparegen. A glukoza tez pierwszy raz mi wyszla tak nisko , tez nwm czemu. Ale moge zrobic co poleccasz ,jasne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 474 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20088
Jezeli chodzi o masteron na zbicie progesteronu to jaki lepiej krotki czy dlugi czy nie ma to znaczenia ? Bo w tym kierunku nigdy nic nie robilem , progesteron zawsze byl w normie. Bo mam krotkiego mastera z tym ze nwm jak go bic jezeli chodzi o zbicie progesteronu , bo noralnie powininen leciec e2d z tego co wiem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwszt cykl mostek i drugi cykl - 7 miesiecy na bombie

nutloveb