SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w dopracowaniu planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 566

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 371 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3795
Witam!
Od razu zaznaczam iz trening siłowy jest uzupelnieniem do treningu na macie:
do tej pory robiłem jeden trening FBW:
1. Przysiad 3s
2. Wyciskanie na ławce 3s
3. Wyciskanie na barki stojac 3s
4. Martwy 32
5. biceps 2s i triceps 2s

plus ciwczenia w srodku tygodnia na drazku ewentualnie po treningu bjj zabawy z ketlami

teraz natomiast chcialem to wszystko usystematyzowac wprowadzajac taki plan robiac po dwie partie po treningu:

Pon:
Barki zestaw 4 cwiczen po 2s na ketlach
biceps 2 cwiczenia po 3 s
Sroda:
Klatka:
Ławka płaska 3s
porecze 3s ewentualnie porecze z glowa w doł rowniez na poreczach
rozpietki 3s
triceps 3 s

Sobota:
Plecy:
Drazek
Martwy
wioslo
Nogi:
Przysiad . wykroki i ewentualnie spiecia na lydki lub przysiady na pilce lub polkulach do stabilizacji kolan...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1726 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8884
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 371 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3795
novy dzieki za link ,ale to mam juz dawno obcykane;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1726 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8884
no to wiesz że najlepszym treningiem uzupełniającym do maty jest FBW a nie trening dzielony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 371 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3795
Wiem ,ale ze wzgledow na wiele czynnikow musze to zmienic...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1726 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8884
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 371 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3795
Plan juz zrobiony ,wiec temat mozna uznac za zamkniety...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 972 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26955
Chwila jeśli to jest taki plan jak powyższy to lepiej żeby tematu nie zamykać. Jeśli masz dostęp do ketli to spróbuj jakiś trening w stylu Steve'a Maxwell'a tu masz jego stronkę http://www.maxwellsc.com/ Staraj się umieszczać w swoim treningu ćwiczenia angażujące całe ciało. Przy posiadaniu ketli wachlarz możliwości jest naprawdę duży. Polecam ci też książki Pavla Tsatsoulina(chyba tak to się pisze).

Módl się tak jakby wszystko zależało od Boga, pracuj tak jakby wszystko zależało od ciebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 371 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3795
Heh;) spokojnie troche inny niz ten do gory;)... pojawilo sie pytanie z jakich powodow chce zmienic rozklad, jeden powazny ze wzgledu braku czasu nie wepchne w grafik jeszcze dwoch pelnych treningow silowych , ktore trwaja w przyblizeniu godzinke , wole po macie zrobic jedna, dwie partie

Tjujka dzieki za stronke dosc ciekawa rowniez duzo zestawow jest na you tube... oczywiscie staram wykonywac cwiczenia wielostawowe plus jakies normalne izolowane jako dodatek na koncu

Dzisiaj jak wyzej napisalem mialem zaplanowana klatke i triceps, ale ze wzgledu na ciezki trening cwiczenia troche inaczej wygladaly:
Pomki na poreczach z obciazeniem w pozycji pionowej 3s
Pomki na poreczach z obciazeniem w pozycji poziomej glowa w dol 3s
Rozpietki na pilce fitness 3 s
Plus jedynie jedno cwiczenie na triceps wyciskanie francuskie 3s

sobote pozostawiam bez zmian:
1. Przysiad 3s
2. Wyciskanie na ławce 3s
3. Wyciskanie na barki stojac 3s
4. Martwy 32
5 brzuch lub rece

Poniedzialek
zestaw na ketlach
plus na koncu cos na biceps

Jakis ranny trenning na drazku
Jak dla mnie to zestwa optymalny , ktory na pewno wykonam bez szkody na moje treningi na macie, jezeli macie jakies ciekawe cwiczenia , ktore moge dorzucic to chetnie wyslucham rad!

Zmieniony przez - woojtalo w dniu 2011-06-01 23:01:23
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRENING DO Poprawek. SOG za pomoc.

Następny temat

trening do ocenyy