SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w diecie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 719

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 153
Witam, od przyszłego tygodnia mam zamiar wziąć się za siebie. Zapisać się na siłownię i i przejść na dietę. Poniżej jest moja dieta oraz schemat moich parametrów. Jak po wieku się pewnie domyślacie siedzę jeszcze na garnuszku u matki więc obiady są dla całej rodziny takie typowe typu schabowy, mielone itd. Chciałbym, żebyście coś poprawili w tej mojej diecie oraz podsunęli ciekawe pomysły na to co mogę zjeść miedzy 2 śniadaniem a obiadem oraz obiadem i kolacją co nie jest rybą. Prosiłbym również o jakiś zamiennik dla twarogu wieczorem. Czytałem już wiele tematów tutaj i w ogóle ale pierś i ryba na każdy możliwy posiłek to nie to czego szukam. Zdaję sobie sprawę, że dieta nie idealna ale ja dopiero swoją przygodę zaczynam i na początek uważam, że nie potrzebuje tak rygorystycznej diety mając na uwadze również mój wiek. Pozdrawiam, za wszystkie pomocne komentarze z góry dziękuje.

Przybranie masy mięśniowej
Płeć : mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 68
Wzrost : 181
Obwód klatki : 90
Obwód ramienia : 30
Obwód talii : 74
Obwód uda : 53
Obwód łydki : 38
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 15%-20%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu wf, piłka nożna w weekendy , od przyszłego tygodnia siłownia
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : Rozbudowa masy mięśniowej
Ograniczenia żywieniowe : odruch wymiotny na wszelkiego rodzaju ryby
Stan zdrowia : poprawny
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, granie w piłkę nożną
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : narazie nie
Stosowane wcześniej diety : brak

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 290 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6969
Wywal to coś o 18:30, chleb i bułki (węglowodany) zastępuj raczej kaszami, makaronami, ryżem.
Szynki to średni wybór. Musisz pozbyć się płatków, jogurtów w tych ładnych, kolorowych opakowaniach. Pyszny kotlet w panierce z głębokiego oleju też trzeba zostawić dla innych członków rodziny.
Ogólnie słabo.
Jakbyś czytał wiele tematów, to byś wiedział, że kurczak i ryż to nie jedyne co się zjada na diecie.

Proszę, tutaj skarbnica podstawowych informacji
http://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html

A zresztą, przy tkance tłuszczowej na poziomie 20% warto raczej zrobić redukcję.



Zmieniony przez - z0mbi3 w dniu 2016-03-29 21:41:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 153
Dzięki za odpowiedź. Mała korekta tą tkankę tłuszczową wybrałem w oparciu o obrazki ale dopiero jak mi powiedziałeś o jakiejś redukcji to się zorientowałem, że coś jest nie tak bo jestem dość mocno szczupły. Co do serków itd. to nie są one stałym elementem mojego jadłospisu tylko nie wiem co tam mam umieścić miedzy posiłkami, żeby się nie najeść zbytnio więc je tam dałem z nadzieją że ktoś podsunie mi coś konkretnego. Co do posiłków to po prostu liczyłem na jakieś ciekawe produkty zastępcze dla ryb. Wiem, że nie tylko na cycu się świat kończy ale 3/4 diet opiera się o ryby. Stąd moja dość uboga wiedza o wartościowych produktach innych niż te, które są wszystkim znane. Oraz czy w tak wczesnej fazie mojej przygody zwykłe domowe obiady są konieczne do zmiany?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 290 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6969
Ja też ryb nie lubie. Jem jajka, kurczaki, wieprzowinę, twarogi, czasem kefir, no co kto lubi. Uzbierać 150-200g białka nie jest dużym problemem.
Jest masa produktów, wystarczy trochę poczytać, poszperać po internecie. Chodzi o to, żeby były one jak najmniej przetworzone. A między posiłkami lepiej zjeść jakiegoś owoca czy warzywo niż jogurt z toną cukru w środku. Zresztą przy dobrej diecie i odpowiednich produktach nie powinieneś chodzić głodny, żeby była potrzeba podjadania między posiłkami.


Zmieniony przez - z0mbi3 w dniu 2016-03-29 22:16:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 887 Napisanych postów 11102 Wiek 264 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188509
Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chcę schudnąć - początki.

Następny temat

dieta do oceny

Wheyvita