SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc przy wyborze supli na cykl.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2408

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 567 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10581
Witam. Ćwiczę dwa lata mam z 90kg i 40 cm w ramieniu (tak dla jakiejkolwiek informacji o tym jak wyglądam). Chciałbym od lutego zacząć cykl na kreatynie. Co do wyboru krety to chyba wezmę vitalmaxa bo mono chyba nie ma różnicy jakie.
Chciałbym na tym cyklu zbudować mięśnie najlepiej jak się da. Oczywiście bez żadnych sterydów czy czegoś szkodliwego.
Tak wiec:

Dietka jest i do tego gainer i białko (sfd mass activator oraz białeczko wpc 80eu).
Chciałbym przyspieszyć efekty kreatyną vitalmax.
Nie znam się za bardzo na suplach a widzę, że są różne.
Np. nitrobolon, glutamina, beta alanina i inne.
Jeśli dołożenie czegoś do gainera, białka i krety znacznie polepszyłoby efekty (przyrost mięśni) to proszę o radę.
Dzięki z góry.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12022 Napisanych postów 160367 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234165
gainer i bialo to jedzenie w prochu, tak wiec majac diete, sam musisz wiedziec czy brakuje ci dodatkow w postaci odzywki bialkowo weglowodanowej czy samej bialkowej

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 567 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10581