SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc przy ustaleniu treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 527

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 47
Proszę o pomoc w ustaleniu treningu.Chodzi mi o trening na rzeźbę.
Chodzę na siłownie już 2 miesiące , ćwiczyłem bez żadnego treningu wszystkie partie mięśni aby je "przygotować" pod trening stały i cykliczny. Proszę o prosty trening na 5 dni w tygodniu( może być nawet 6) uwzględniając wszystkie partie mięśni a w szczególności klatkę piersiową i brzuch.
Proszę także o pomoc przy wyborze suplementu typowo na "masę" gdyż jestem szczupły i ciężko mi jest zwiększyć masę samą dietą, co już wielokrotnie próbowałem.

Dopiero dzisiaj się zarejestrowałem ale miałem wcześniej konto(zapomniałem login i hasło) i wiele na ten tema czytałem oraz rozmawiałem z kolegami którzy długi czas ćwiczą ale także
chciałbym poznać opinię i propozycję Waszą.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 67

Wzrost: 180

Cel treningowy: siła i masa

Staż treningowy na słowni: 2 miesiące

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: typowo na masę

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: czasami gainery
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52767
Proszę o pomoc w ustaleniu treningu.Chodzi mi o trening na rzeźbę.

Cel treningowy : siła i masa

1. Coś tu się nie zgadza...
2. Nikt Ci planu nie ułoży. Musisz sam spróbować ułożyć i wklej do poprawy.
3. Zacznij od 3-4 dni treningowych. 5 to za dużo dla Ciebie a 6 to już szkoda gadać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 47
Myślałem o jednym a pisałem o drugim:)
Będę trenował 6 dni tak jak sobie założyłem .
Nie chcę konkretnego treningu tylko pomoc w wyborze ćwiczeń na kolejne dni, np. jakich partii mięśni nie ćwiczyć razem (słyszałem różne wersje) a jakie łączyć można podczas jednego treningu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Do poprawki !?

Następny temat

Plan treningowy

WPC zestaw