SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc przy treningu na superserie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1575

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 932 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 37751
Witam
Niedlugo chcialbym tak zmienic plan zeby zaczac robic superserie na bic i tric.
Czy moze byc taki rozklad:
pon-klata
wtorek-plecy+barki
czwartek-bic,tric
piatek-nogi
Prosze o sugestie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 815 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5756
pon - kl + plecy
śr - nogi + barki
pt - biceps + triceps
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 826 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5840
pon - kl + plecy


Ps, dwóch dużych parti mieśni się chyba nie łączy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 932 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 37751
napewno sie nie laczy.Bredzisz:d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 347 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2570
Czemu zawsze muszę na początku pisać to samo?? GDY ZACZYNASZ POSTA TO PISZESZ NAJPIERW SWOJE DANE !
Moim zdaniem powinieneś to rozplanować na 4 dni np:
I - Klatka
II - Plecy + Kaptury
III - Wolne
IV - Biceps + Triceps
V - Barki + Nogi
VI - Wolne
VII - Wolne

Ewentualnie nogi możesz dodać tam gdzie masz najmniej ćwiczeń czyli klata albo barki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 815 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5756
Superserie polegają na łączeniu dwóch przeciwstawnych partii, np. Ściąganie drążka do klatki i wypychanie na płaskiej. Ale dobrze, powiedzmy że się mylę. Cya.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Jeśli zależy Ci na SS kuknij na System MASS

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1104 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21374
Dokładnie Xeor, masz racje, z resztą co to za bzdury, że "się nie łączy"?
Poczytajcie najpierw o superseriach, a potem się wypowiadajcie!

co do układu treningów - podpisuję się pod propozycją Xeora, sam tak łączę partie czasami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 347 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2570
Plewer oczywiście że się nie łączy z bardzo prostej przyczyny: klata=1 godzina + plecy=1 godzina = 2godziny=za długo przy treningu masowym chyba że zastosujesz mało ćwiczeń i krótkie przerwy ale to jest złe rozwiązanie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1422 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11303
Klata = 1 godzina?

Buehehehhehe!

Co ty człowieku pierd*****... ?

Szczyt siły - wyprostować gryf łamany.

Faceci rodzą się piekni, kobiety muszą się malować .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1621 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17763
Nie mozna pisac w ten sposob. To, ze ktos nie moze polaczyc, czy ze nie jest dla niego dobrym rozwiazaniem ok. Takie stwierdzenie moze pasc. Ale haslo: nie laczy sie, nie jest do konca prawdziwe.

Nie ma ludzi nieomylnych...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRENING EXTRA czyli o krok dalej

Następny temat

proste pytanko o trening

Fruzelina